Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BlisteringByte zei:ede boete gekrege ?
hoeveel ?
dan mag ik mij al voorbereiden als ik straks het pad op ga:applause:


Monkey zei:nee, ze zaten alleen vre lang met onze passen in de combi en zeiden dat als er nog posters gepakt werden in kortrijk, het onze fout zou zijn
geen boete dus...
en mn maat was nochtans een turk![]()


LSDsmurf zei:

Psykx zei:Zout er iemand mij hier nog kunnen aan helpen via een of ander kanaal?
Kwil der iet svoor geven ze...
Kzoek int algemeen naar posters van o'neill en quiksilver
Mag van surfen, kiten en snowboarden enzo zijn ma liever babes.
Ben van gent btw

reteiP zei:rofl en ik zit heel die thread hier te lezen met zoiets van "tiens ik heb die nog nie zien hangen nochtans"![]()