Archief - De O'Neil posters

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Springer

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
:sad: ze's weg in't station :sad:


Ja idd ze plakt nu hier tegen de muur :woohoo:
Toen die mannen van de reclam da aan het afdoen waren in't station gewoon gaan vragen ;)

pics:
1
2
3

Monkey

Legacy Member
in november was ik met ne gast op strooptocht, toen hingen die rode H&M posters uit en mijn kot was nog wat kaal...

bij de vierde ging het mis...de techniek was er nochtans, in één ruk ging dat vitrinetje open. De langsrijdende patrouillewagen hadden we over het hoofd gezien :lol:

gevolg: boze politieagent, en wij mochten die poster terughangen...niet evident! Plus afgeven van paspoort. Toen was het minder lachen.

Moraal: wacht gewoon een week en ga ze afhalen aan 't stadhuis!

BlisteringByte

Legacy Member
ede boete gekrege ?

hoeveel ? :D

dan mag ik mij al voorbereiden als ik straks het pad op ga :p :applause:

Monkey

Legacy Member
BlisteringByte zei:
ede boete gekrege ?

hoeveel ? :D

dan mag ik mij al voorbereiden als ik straks het pad op ga :p :applause:

nee, ze zaten alleen vre lang met onze passen in de combi en zeiden dat als er nog posters gepakt werden in kortrijk, het onze fout zou zijn :D

geen boete dus...

en mn maat was nochtans een turk ;)

BlisteringByte

Legacy Member
Monkey zei:
nee, ze zaten alleen vre lang met onze passen in de combi en zeiden dat als er nog posters gepakt werden in kortrijk, het onze fout zou zijn :D

geen boete dus...

en mn maat was nochtans een turk ;)

ah ok.. :D


aa in da klote land hier da blijft licht e .. DONKER MOET HET ZIJN FFS :angry:

Psykx

Legacy Member
Zout er iemand mij hier nog kunnen aan helpen via een of ander kanaal?
Kwil der iet svoor geven ze...
Kzoek int algemeen naar posters van o'neill en quiksilver
Mag van surfen, kiten en snowboarden enzo zijn ma liever babes.
Ben van gent btw

Anoniem04

Legacy Member
Psykx zei:
Zout er iemand mij hier nog kunnen aan helpen via een of ander kanaal?
Kwil der iet svoor geven ze...
Kzoek int algemeen naar posters van o'neill en quiksilver
Mag van surfen, kiten en snowboarden enzo zijn ma liever babes.
Ben van gent btw

WTF, ne thread van 3 jaar diggen :rofl:

cassie821

Legacy Member
Die thread is oud xD . Had je nu google gebruikt moest het niet herstarten mja
Die wallie van die babe is best goe

Bontus

Legacy Member
rofl en ik zit heel die thread hier te lezen met zoiets van "tiens ik heb die nog nie zien hangen nochtans" :lol:

Mr_Larsman

Legacy Member
reteiP zei:
rofl en ik zit heel die thread hier te lezen met zoiets van "tiens ik heb die nog nie zien hangen nochtans" :lol:

Ja, ik ook, khad ook geen idee waarover ze bezig waren :d
Mss kunnen we de thread een beetje up to date houden? :d
Iemand onlangs nog posters gestolen/ gezien?

boogje

Legacy Member
wtf :lol: Ik zit dat hier zo te lezen "huh? Nieuwe thread en zoveel antwoorden al? Die posters hangen nu niet in Leuven? Zeveraars..."
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan