Archief - De O'Neil posters

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trixken

Legacy Member
mjah ge kunt et bekijken oe ge wilt keb mischien die posters geript ... i dont care .. mor keb da buskot nie nor de zakken gedaan buite nen bluts of deuk da erin zit marcheren die nog allemaal

enj0i^

Legacy Member
in kortijk moet ge ze nie eens na de zak helpen :p


ze klikken gewoon open


:p

Lilith

Legacy Member
die posters is ongewoon geil, das ni goe zo 's morgens voor school!!

GenghiS_KhaN

Legacy Member
kheb onlangs ng int station van kortrijk gekeken wie die reclameborden vult en kging ze es contacteren maar kben de naam van de firma jammer genoeg vergeten. Kzal ng es moeten kijken, mss es stadhuis gaan checken als da waar is...

Cyberkef

Legacy Member
Thurman zei:
ma mijn lief en ik waren het er over eens dat die precies wel wat hangende borsten heeft.
Hangende borsten? Uw lief? Tzullen natuurlijke zijn zeker :p

dea

Legacy Member
ja nog een geluk dat den baniry-code implenter nie gecracked is, da zou pas VoEnKE gEEjVe 888!!88!!!!!!

Marginale

Legacy Member
Trixken zei:
mjah ge kunt et bekijken oe ge wilt keb mischien die posters geript ... i dont care .. mor keb da buskot nie nor de zakken gedaan buite nen bluts of deuk da erin zit marcheren die nog allemaal

Iemand breekt in in u auto voor u autoradio. Hij heeft wel uwe radio gepikt maar hij maalt er niet om.... want hij heeft den auto niet kapot gedaan, buiten het geforceerde slot en wa blutsen erin marcheert hij nog...

whitefuzz

Legacy Member
mmmm
idd vrij onnozel om daar dingen voor af te breken
ge kunt die posters normaal gratis krijgen...
in brussel werkt da toch zo
k heb hier ook zo'n fien van de h&m hangen op mijn kot...

elke wo tss 12 en 13u of zo kunt ge die bij t posterbedrijfke of zo iets afhalen
hier is ne link met meer info
http://www.jcdecaux.be/pages/index.htm
das het bedrijf dat posters ophangt in bxl en blijkbaar (volgens de site) ook in luik
in beide steden zijn posters GRATIS afhaalbaar...
meer info (adres, tijdstip...) op de site

ik vermoed da ze da in kortrijk of zo ook wel ergens zo zullen doen...

dus kom nie af van "yeah ik breek het buskotje af!" eh

Cron

Legacy Member
als die al hangborsten heeft dan wil ik ulle lief wel eens zien ze

die heeft een vree schoon koppel koplampen

*~Lientjeuhhh~*

Legacy Member
hangborsten :eek: :eek: :eek:

oh my god, als ge da al hangborsten vindt

da meiske heeft gewoon echt (ECHTE) volle borsten en ja, als die ni ondersteund worden door nen goeie BH/bikini, das toch normaal da die dan ni fier rechtstaan ?

Djeezes

russian

Legacy Member
In de winkel X-Treme in de veldstraat zijn er grotere formaten van die poster (heel de etalageruit). Een idee Trix :p ...

guy666

Legacy Member
*~Lientjeuhhh~* zei:
hangborsten :eek: :eek: :eek:

oh my god, als ge da al hangborsten vindt

Hoe, is het bij u nog erger gesteld? :unsure:

just kidding dat zijn totaal geen hangborsten, diegene die dat zeggen hebben waarschijnlijk nog nooit een naakte vrouw gezien ;)

Mja voor die poster moet je toch geen buskotje afbreken? De meeste van die kaders werken met een kliksysteem. Ge moet gewoon de onderkant van de de lijst naar onder plooien en dan kunt ge mooi de poster zonder kreukjes of scheuren achter de plastiek uithalen.

:niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan