Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oblivion zei:openbreken...
goe bezig, tis toch maar belastingsgeld :ironic:


Trixken zei:kvin da nie echt stelen alejah![]()

http://www.oneill.be/boardbabes/photos/affiche-oneill.jpgTrixken zei:kzen nu is opzoek naar een online foto van diene poster is wel redelijk moelijk te vinden precies![]()
ad:
, ik ga zeker nie zegge dak dieje poster nie zou moete hebbe
, maar vandalisme daarvoor :ironic:
kunt ge da daar gaan vragen?[BAT]GhO$T zei:in kortrijk ('k denk dat het toch daar is) zijn ze ook begonne met de posters die in de buskotjes hingen gratis weg te geven in't stadhuis
Oblivion zei:kvind de poster eerlijk gezegd ni veel soeps
val ni echt op blondad:
