Archief - De O'Neil posters

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

like it or not

Legacy Member
ik woon aan't station in gent... veel buskotten

*pakt koevoet*


j/k:p

die is idd wel nie mis ma om daar een buskot voor te vandaliseren :wtf:

Wover

Legacy Member
ik zen gisteren van antwerpen naar herentals gespoord en in antwerpen hebbek m 5 keer gezien, in lier 3 keer en in herentals ook nog ns 3 keer, maar ik heb toch geen buskottekees afgebroken ze, alhoewel dak da misschien nog wel gaan doen :unsure:

Reedsh

Legacy Member
wete wa trix, scan u poster is in :p dan kan iedereen er van genieten als hij toch zo speciaal moet zijn :O

BraveHeart

Legacy Member
Oblivion zei:
openbreken...

goe bezig, tis toch maar belastingsgeld :ironic:

I did it my way....

Pakt fotocamera, goe zwaar resolutie, goe zwaar kwaliteit.

*FLITS*

Geeft dat aan mijn broer,
Broer komt op zijn werk, leest dat fotoke in met photoshop en bewerkt dat.
Drukt op ne knop...

Komt er uit de plotter mijn logoke, vet groot zonder glasbreuk en hang dat thuis op in mijn kamer :D

Zo heb ik ne vette DJ Oblivion poster zonder veel moeite.
In trance we trust :love:

ray

Legacy Member
daarvoor moet ge geen buskottekes vernielen zenne, met een bepaald soort schroevendraaier/sleutelke kunt ge da gewoon openen. ik ken der die da gewoon zo doen.

Oblivion

Legacy Member
schande als ge er voor die koten afbreekt

+ is heling als ge het verkoopt

ni echt te rechtvaardigen imo, en zeker niet met dwaze excuses als : o'neill moet die posters maar niet zo lekker maken :ironic:

Trixken

Legacy Member
eb ik gezegd dak die openbreek ? :p bij men weten nie :p

en bij men weten zen de kotjes die ik opengedaan heb allemaal mooi terug in hun slot gevallen aleen zonder poster vanbinne :p

[Jup]war-ass

Legacy Member
lol
tzelfde met die H&M posters van Heidi Klum vorig jaar
zoveeld atter gestolen geweest zijn en ze zijn ze dan nog beginne te verkope in de H&M
:)
misschien nu ook weer zulke actie?

BTW: die nieuwe van de H&M is ook ni mis, vooral dieje met de 3 meiskes op
en ik heb ook al veel buskotjesposters (allé khad er veel) door ze te gaan vragen als ze er uit halen. Zo hebbek van MIB, GI Jane, Tomb raider, ...

marcel

Legacy Member
Trixken zei:
kvin da nie echt stelen alejah :p


euhm, een eigendom van iemand anders meenemen, zonder betalen, en zonder die persoon zijn toestemming. als je dat geen stelen noemt, wat is dan wel stelen?
:wtf:

Quazythian

Legacy Member
Dingen stelen is voor mij een teken dat je geen respect hebt voor andermans eigendom. Niks geeft u het recht om dat te doen. Mij verbaasd het zelfs dat ouders geen vragen stellen als ze zo'n poster in de kamer van hun zoon/dochter zien hangen.

Maar wie ben ik... :unsure:

GhO$T

Legacy Member
in kortrijk ('k denk dat het toch daar is) zijn ze ook begonne met de posters die in de buskotjes hingen gratis weg te geven in't stadhuis omdat ze anders ook constant met buskoten zaten die geforceerd waren enzo... redelijk zielig om een buskot af te breken om dan een posterke te hebben om later wa op te geilen :p


grrr waarom komen er trouwens nooit zo'n posters op vespasius :s , ik ga zeker nie zegge dak dieje poster nie zou moete hebbe :D , maar vandalisme daarvoor :ironic:

dat idee van een hig-res digi cam is trouwens nog geen zo'n slecht idee, kan er die niemand es (deftig) trekke dan hebbe we tenminste toch een wallpaperke ervan as we the real thing nie kunne bemachtigen :p

Oblivion

Legacy Member
kvind de poster eerlijk gezegd ni veel soeps
val ni echt op blond :sad:

[Jup]war-ass

Legacy Member
[BAT]GhO$T zei:
in kortrijk ('k denk dat het toch daar is) zijn ze ook begonne met de posters die in de buskotjes hingen gratis weg te geven in't stadhuis
kunt ge da daar gaan vragen?
kzallet anders es doen

Fire-D

Legacy Member
Kmoet zeggen ze heeft nen schone bikini aan :p en tis idd wel een lekker ding :o ma kheb ze alleen nog ma zien hange rond gent en ni waar da kik woon mja.

Btw weet er iemand wie da model is?

RedSuspender

Legacy Member
En ik ga waarschijnlijk ene hebben :D
En nee tis gene gepikte :), als ek em zeker heb zal ek nog wel uitleggen hoe ek er ben aangeraakt :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan