Archief - De O'Neil posters

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stimpy

Legacy Member
enj0i^ zei:
in kortijk moet ge ze nie eens na de zak helpen :p


ze klikken gewoon open


:p

thomas leg me es ne keer uit goe ge da precies moet doen

tlukt mij ni :'(

Cyberkef

Legacy Member
*~Lientjeuhhh~* zei:
hangborsten :eek: :eek: :eek:

oh my god, als ge da al hangborsten vindt

da meiske heeft gewoon echt (ECHTE) volle borsten en ja, als die ni ondersteund worden door nen goeie BH/bikini, das toch normaal da die dan ni fier rechtstaan ?

Djeezes
A true breast specialist has spoken!

(fieuw gelukkig, want ik dacht ook al dat het geen hangborsten waren, kbegon al te twijfelen aan men eigen borstenkennis :scream: )

Phil

Legacy Member
nooit als het over borsten gaat :p

en nja, idd, het zijn geen echte hangborsten :)

Thurman

Legacy Member
Cyberkef zei:
A true breast specialist has spoken!

(fieuw gelukkig, want ik dacht ook al dat het geen hangborsten waren, kbegon al te twijfelen aan men eigen borstenkennis :scream: )

het zijn in ieder geval geen stevige borsten.... verre van zelfs.
ik heb ze liever iets meer "perky" :)

Cyberkef

Legacy Member
Thurman zei:
het zijn in ieder geval geen stevige borsten.... verre van zelfs.
ik heb ze liever iets meer "perky" :)
Vroeg of laat krijgt de zwaartekracht alles te pakken ^^

(of ze zouden moeten opgespoten zijn, wat hier imo het geval nie is :unsure: )

Oblivion

Legacy Member
ge hebt het buskot dus wel naar de zak gedaan
een paar deuken en blutsen :ironic:

verneukt het straatbeeld, en tis gewoon ni van u, moete met de poten afblijven

staan trouwens zeer zware sancties op het vernielen van openbare eigendom (ik denk aan bv flitspalen> dacht dat je er 10j effectief voor kon krijgen)

KN-StrideR

Legacy Member
al de mensen die zone poster gepikt hemmen moeten dringend es een liefke zoeken dazze hun lading daarin kwijt kunnen... Of een beter liefke zoeken dazze hun lading nog meer derin kwijt kunnen


just my humble opinion :rofl:

SpLaTbOY

Legacy Member
^^
kem de mijne gekrege in de molecule dees weekend :)
mwahha, daar ware zelfs nog lekkere chicks in bikini :kwijl: :]
dieje poster angt nu schoon bove me bed :p

BlisteringByte

Legacy Member
!2u55!4n zei:
In de winkel X-Treme in de veldstraat zijn er grotere formaten van die poster (heel de etalageruit). Een idee Trix ...

in de chill'in ook
daarstraks gepasseerd met de tram :applause:

like it or not zei:
ik woon aan't station in gent... veel buskotten

*pakt koevoet*


j/k:p

die is idd wel nie mis ma om daar een buskot voor te vandaliseren :wtf:

OT: waar gade naar school...

mm die aant station zijn er meer van de h&m :D
op busperron 4 als ge op die bank zit.. kijkt ge naar zo een felle e :D oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ge moet 't één zegge bij 't ander.. die is knap:p


eneuh toen ik vanmorge voorbij de brugsepoort reed me de bus zag ik daar die poster hange.. toen ik vanavond terug keerde was die weg ... :unsure:

W3sl3y

Legacy Member
Is die foto ergens op internet in een hoge resolutie te vinden?

GenghiS_KhaN

Legacy Member
daarnet ng es naart station geweest in kortrijk (moest er toch zijn) en ze zijn weg daar maar de firma ier noemt Publifer maar meer staat er ni bij van tel nr of website ofzo :(
der hangt nu een nief madamke van de h&m

edit: das dus een deel van www.clearchannel.be die publifer
ng beetje zoeken
edit2: staat ni veel op die site; keb ze een mailke gestuurd

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Marginale zei:
hmmz, van nen 20-jarige verwacht ge toch wel volwassener gedrag dan het vandaliseren van bushokjes. Goe bezig, tot als ze het bushok daar wegdoen omdat het vernield wordt, dan ben je waarschijnlijk de eerste om te reclameren...

sommige kunne nu eenmaal de charmes van het vrouwelijk geslacht ni tegengaan :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan