Stimpy
Legacy Member
enj0i^ zei:in kortijk moet ge ze nie eens na de zak helpen
ze klikken gewoon open
![]()
thomas leg me es ne keer uit goe ge da precies moet doen
tlukt mij ni :'(
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
enj0i^ zei:in kortijk moet ge ze nie eens na de zak helpen
ze klikken gewoon open
![]()
A true breast specialist has spoken!*~Lientjeuhhh~* zei:hangborsten![]()
![]()
![]()
oh my god, als ge da al hangborsten vindt
da meiske heeft gewoon echt (ECHTE) volle borsten en ja, als die ni ondersteund worden door nen goeie BH/bikini, das toch normaal da die dan ni fier rechtstaan ?
Djeezes
)Maar ook niet té om echt van hangborsten te spreken...Phil zei:dus ze hangen![]()

?
)dea zei:ja manne, tbuskot marcheert nog zenne !!!!!!

Cyberkef zei:A true breast specialist has spoken!
(fieuw gelukkig, want ik dacht ook al dat het geen hangborsten waren, kbegon al te twijfelen aan men eigen borstenkennis)

Vroeg of laat krijgt de zwaartekracht alles te pakken ^^Thurman zei:het zijn in ieder geval geen stevige borsten.... verre van zelfs.
ik heb ze liever iets meer "perky"![]()
)*habahaba*, toendak vanmorgen me mn velo nat schole ging zagek da ze aan ne buskotjes onderweg ne nief poster aant angen ware, kzal ees kijken alsk morgen na uis rijd wekke et is, van ken et dapas vergeten om te kijkeCyberkef zei:
!2u55!4n zei:In de winkel X-Treme in de veldstraat zijn er grotere formaten van die poster (heel de etalageruit). Een idee Trix ...
like it or not zei:ik woon aan't station in gent... veel buskotten
*pakt koevoet*
j/k
die is idd wel nie mis ma om daar een buskot voor te vandaliseren![]()

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ge moet 't één zegge bij 't ander.. die is knap


Marginale zei:hmmz, van nen 20-jarige verwacht ge toch wel volwassener gedrag dan het vandaliseren van bushokjes. Goe bezig, tot als ze het bushok daar wegdoen omdat het vernield wordt, dan ben je waarschijnlijk de eerste om te reclameren...
LSDsmurf zei:
