Trixken
Legacy Member
Ik weet nie hoe da bij ulder zit, maar bij ons in gent allesins in de deelgemeenten ervan zeker is het een echte run naar de buskotjes snachts en openbreken voor die posters :]
Sommige verkopen ze aan 5euro/stuk, andere hangen ze gewoon op in hun kamer (zoals ik), nu vraag ik me af of da zo aleen ewa bij ons is
want ier in oostakker is het erg ze 
Sommige verkopen ze aan 5euro/stuk, andere hangen ze gewoon op in hun kamer (zoals ik), nu vraag ik me af of da zo aleen ewa bij ons is
want ier in oostakker is het erg ze 
huh ? 
ad: 