Archief - De Nationale IQ Test 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ali_

Legacy Member
killgore zei:
omdat EQ-testen al even belachelijk zijn :unsure:?

hmmm, daar zit iets in :p

ik moest ooit voor zo een keuze vak over-leven (die naam :ironic:) een eindwerk maken over iq en eq. telkens als men het nu heeft over iq moet ik meteen aan het oh zo belangrijke eq denken. we moeten immers streven naar een dynamisch evenwicht.. :D

Gavin

Legacy Member
Ik kijk naar de geposte uitslagen en hierna lees ik even wat andere threads.

'Feel good'-moment gespot!

Boukreev

Legacy Member
twoen zei:
en daarom ga je maar een beetje in PC klas A (of B, tis de rechtse :p) op de eerste PC aan de deur op telenetforum surfen en een of ander mmorpg (?) spelen...

moehahahaha

omg, dat is creepy idd. en twas PC klas B en ter uwer informatie, er lag een cursus algebra naast mij die ok nu en dan wat aandacht kreeg!

wie zijt gij trouwes? :unsure:

democracy02

Legacy Member
ik doe geen IQ testen:

-te lui om te denken aan nutteloze dingen
-het kan me geen reet schelen welk IQ ik heb, en welk IQ jij hebt :p

'k heb wel beter dingen te doen, zoals... niet denken bvb :)

hatetn

Legacy Member
lol gisteren gekeken en kben maar één iets te weten gekomen
vtm wil zijn kijkers laten denken da ze slim zijn door vragen te geven waar een retard die nie kan optellen een iq van 100+ heeft

twas zo simpel die vragen en da programma is zo saai

ChunWai.

Legacy Member
Hehe, toftof, doe je zo lang voor 60 vragen op te lossen en dan eindelijk DE SCORE. Alleen stond er IQ: en niks erachter.. leukleuk

Starrk

Legacy Member
Theoretisch is er 5% van de bevolking met een IQ onder 80 en 5% met een IQ boven 120.

Blijkbaar zitten wij op het forum met een erg abnormale groep dan :ironic:

Wat haal je eruit om op te scheppen met een vals IQ of om gewoon te geloven dat je bij een 'professional' een correcte test zal afleveren en dan nog boven die statistische grens scoort.

Sneakytje

Legacy Member
ik had 106, mja die dominoblokjes zagk totaal niet en die getallereeksen ook niet. :sad: achja twas wel is tof

twoen

Legacy Member
Firion zei:
omg, dat is creepy idd. en twas PC klas B en ter uwer informatie, er lag een cursus algebra naast mij die ok nu en dan wat aandacht kreeg!

wie zijt gij trouwes? :unsure:

een archie...ook ex-SJC :p

pieta

Legacy Member
mijn taal gedeelte laad niet...

hebk fucking 30 stoem vragen voor niks opgelost:sop:

Silvester

Legacy Member
Die domino stenen vond ik ook een van de moeilijkere... ma is echt easy test da niks zegt imo... (mijn score verscheen niet :( )

killgore

Legacy Member
Quilombo zei:
als 't op één was was het beter zeker :ironic:

Natuurlijk wel!

Dan hadden we nog eens een hele avond op bart peters zijn smoel kunnen zien.

:unsure:.

Terrorist_Hell

Legacy Member
Bwa, echt simpel was 't niet, maar echt moeilijk nu ook weer niet. Nuja, als ge enorm struikelt op 't vlak van taal, maakt 't weinig uit of 'n oefening al dan niet moeilijk is. Soms was 't typisch VTM niveau, maar één kan evengoed domme grappen maken. Voor de rest, IQ staat los van levenswijsheid, dus in feite kun je heel slim zijn, maar geen reet begrip hebben van liefde. In de meeste gevallen kun je makkelijk losstaan van je IQ en toch min of meer je leven eigen maken ipv te laten bepalen door 'wetenschappers', in andere ziekelijke gevallen dan weer niet.

killgore

Legacy Member
Meeste mensen zijn ziekelijke gevallen die hun leven niet zelf maken maar laten leiden door de media e.d. (of toch hun meningen).

Of bedoelde je dat niet :p?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan