Archief - De Nationale IQ Test 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boukreev

Legacy Member
tgc_9012 zei:
Ik had veel moeite met de taalvragen (uitdrukkingen etc., nooit goed in geweest), maar de andere vragen had ik meestal in enkele seconden terwijl vlaanderen soms 15-20 seconden kreeg.
Nu, ik heb geen zin om te discussieren over mijn al dan niet hoogbegaafd zijn. Wie zijn enkele onbekenden om daarover te oordelen.
Wat ik gedaan heb is gereageerd op iemand die mij een loser noemt, wat volgens mij een normale reactie is :p

fair enough. ik vond gwn die test niet moeilijk ivm andere tests die ik al gedaan heb, enkel die gezichtsbedrog dingskes zag ek ni en bij die tv fragmentjes eb ok is moete gokke (die kleur van da haarlind bv bij benny hillfragment, kwas naar andere dinge aant kijke)

Boukreev

Legacy Member
killgore zei:
nee, daarstrx op pc, ik kijk niet naar vtm.

mss is et op pc moelijker e, op tv wast overduidelijk. for the record: ik kijk normaal ok geen vtm, ma vo die iq-test toch is uitzondering gemaakt :p

'Troman'

Legacy Member
killgore zei:
Waarom stellen mensen hoogbegaafdheid altijd gelijk aan geniaal of savants of zo?

Hoogbegaafden maken ook fouten & deze kunnen ook immens stom zijn hoor :p.

Ik maak nochtans uitsluitend taalfouten :D

Babs

Legacy Member
Ik had 125, maar zo slim bennek nie :p Twas toch een leuke bezigheid me mijn ma ^^

tgc_9012

Legacy Member
Kvond et wel ambetant als die presentatrice die lange vragen zat voor te lezen, ge werd heel den tijd afgeleid :p

Babs

Legacy Member
nielseke zei:
U bent dan ook een meisje? :p

En linkshandig, en bruin haar, maar wel een partner en van oost-vlaanderen!

Maar meuh, care, zolang ik er op mijn examens door ben bennek content :p

stoomboot

Legacy Member
Ja... u heeft gelijk! Examens zijn het belangrijkste :S

Ik ben ook linkshandig en bruinharig! Toeval?!

Ecco

Legacy Member
Bedankt voor het deelnemen aan de pretest van Mensa België. U heeft 30 van de 33 vragen correct beantwoord.Dit stemt ongeveer overeen met een kans van 70% om in deeigenlijke toelatingstest van Mensa te slagen. Indien u wenst deel te nemen aan een onder toezicht afgenomen IQ-test,raadpleeg dan regelmatig de webpagina

tomvanhouche

Legacy Member
Ecco zei:
Bedankt voor het deelnemen aan de pretest van Mensa België. U heeft 30 van de 33 vragen correct beantwoord.Dit stemt ongeveer overeen met een kans van 70% om in deeigenlijke toelatingstest van Mensa te slagen. Indien u wenst deel te nemen aan een onder toezicht afgenomen IQ-test,raadpleeg dan regelmatig de webpagina

zoiets heb ik ook eens gedaan, bij mij wast 75% kans, wss hebben ze da al verlaagd, ma tis ma voor de fun ze :)

IQ zegt inderdaad niet veel, EQ is belangrijk.

Stomme vtm, neem ik speciaal menne gsm ni op tijdens die test en dan kan die mijn score nog niet weergeven :doh:

zaffah

Legacy Member
een goeie middelmatige 115 had ik.

Ongeloofelijk veel punten verloren op het taalgedeelte.

twoen

Legacy Member
Firion zei:
nee, maar dat was een makkelijke iq-test...

edit: @killgore, ja ik heb eiglijk les natuurkunde I, maar totaal geen goesting :p

en daarom ga je maar een beetje in PC klas A (of B, tis de rechtse :p) op de eerste PC aan de deur op telenetforum surfen en een of ander mmorpg (?) spelen...

moehahahaha

Dirty_Col

Legacy Member
Niet meegedaan omdat:

1. Het is VTM, daar kan echt niet veel goeds van komen
2. Ik mijn IQ toch al weet :p vorig jaar zo'n professionele test gedaan en toen kwam ik 130 uit.

killgore

Legacy Member
twoen zei:
en daarom ga je maar een beetje in PC klas A (of B, tis de rechtse :p) op de eerste PC aan de deur op telenetforum surfen en een of ander mmorpg (?) spelen...

moehahahaha

serieus man, das creepy als mensen u bespieden :sop:. Quit it (en B is rechtse).

Ecco zei:
Bedankt voor het deelnemen aan de pretest van Mensa België. U heeft 30 van de 33 vragen correct beantwoord.Dit stemt ongeveer overeen met een kans van 70% om in deeigenlijke toelatingstest van Mensa te slagen. Indien u wenst deel te nemen aan een onder toezicht afgenomen IQ-test,raadpleeg dan regelmatig de webpagina

Now look at you, ain't ya special?

Ali_

Legacy Member
Waarom meten we niet met zijn allen ons eq dat zoveel belangerijker is!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan