Boukreev
Legacy Member
tgc_9012 zei:Ik had veel moeite met de taalvragen (uitdrukkingen etc., nooit goed in geweest), maar de andere vragen had ik meestal in enkele seconden terwijl vlaanderen soms 15-20 seconden kreeg.
Nu, ik heb geen zin om te discussieren over mijn al dan niet hoogbegaafd zijn. Wie zijn enkele onbekenden om daarover te oordelen.
Wat ik gedaan heb is gereageerd op iemand die mij een loser noemt, wat volgens mij een normale reactie is![]()
fair enough. ik vond gwn die test niet moeilijk ivm andere tests die ik al gedaan heb, enkel die gezichtsbedrog dingskes zag ek ni en bij die tv fragmentjes eb ok is moete gokke (die kleur van da haarlind bv bij benny hillfragment, kwas naar andere dinge aant kijke)


. Quit it (en B is rechtse).
?