Archief - De Nationale IQ Test 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PanicAtTheDisco

Legacy Member
ach ja, als je zou weten hoeveel mensen met een IQ lager dan 90 een succesvol leven hebben opgebouwd en in de miljoenen zwemmen, dan maakt dat quotient geen reet uit.

Ben er zeker van dat er ook vuilnismannen (respect voor die job weliswaar) rondlopen met een IQ hoger dan 130 ofzo. Het is maar hoe je het gebruikt :)

Muzzterd

Legacy Member
Quilombo zei:
na iq-tests blijkt iedereen altijd hoogbegaafd :')

Inderdaad, dat is zoals de lengte van de penis .. niemand wil de kleinste, praktisch iedereen overdrijft.

tgc_9012

Legacy Member
127 bij VTM, op tests vant PMS 150
Het gemiddelde is 114 ofzo bij VTM, en bij een echte IQ test is het altijd 100, en het maximum IQ voor mijn leeftijd was 147 ofzo. Niet betrouwbaar...

Emu

Legacy Member
ik had 158

EDIT: Ik zag dat iemand hierboven mijn statement al maakte.

Reetman

Legacy Member
volgens al die testjes ben ik zogezegd hoogbegaafd, ma ik weet van mijn eigen da ik da echt ni ben, ben meer dan normaal begaafd, maar zeker niet hoog, 99%v/d mensen hier met hoge scores op die testjes zitten in het zelfde schuitje als ik vermoed ik

balbe

Legacy Member
Ik ben beginnen kijken maar heb afgehaakt, zo debiel dat ze bezig waren.

edit: het was misschien het moment geweest om gebruik te maken van die zogezegde interactieve digibox, maar nee als je met sms meedeed moest je nog eens extra betalen :doh: :doh: :doh:

Wu-chAn

Legacy Member
Muzzterd zei:
Inderdaad, dat is zoals de lengte van de penis .. niemand wil de kleinste, praktisch iedereen overdrijft.

Maar sommige hebben een grotere dan de "standaard", en sommige beschouwe dat niet als een plus en dat kan ik je wel vertellen. Allemaal goed en wel maar als zelfs een veelgebruikte slet tegen je zegt dat je een grote hebt dan weet je dat als je een normaal meisje gaat tegekome je nog schrik gaat krijgen ;)


btw er zijn veel mensen met talent en er zijn sommige die echt geniaal zijn maar de meeste mensen zijn gewoon gewoon en daaronder zitten er nog die echt dom zijn. Maar als je in een hoger onderwijs een wiskunde test aflegt waarbij je niet aanwezig was tijdens de lessen, en je het thuis ook niet bekijkt en hoger scoort dan mensen die wel aanwezig waren en ook thuis hebben geleerd... dan weet je dat er sowieso een verschil is.

en nee ik ben niet slim, ik zou nog niet weten hoe ik moet schoonmaken en dergelijke, op mijn vakantiewerk bekeken ze me alsof ik een idioot was :woohoo:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
met zo'n zever doe ik ni mee ^^

al zeker ni omda het weer op vtm kwam :p

Mr.Anderson

Legacy Member
Mor aleeee, nu doe kik dien test en komt er op het laatste:

IQ:

Thats it, der staat niets naast?

Dakantochnie

Legacy Member
Grappig hoe sommigen hier beweren dat ze verstandiger zouden zijn dan Einstein. :p

Wu-chAn

Legacy Member
Vooral wanneer je het zelfs niet kan vergelijken :sop:
En zelfs dan nog komen we niet in de buurt met fake testjes, Einstein was geniaal dus naar schatting zou zijn iq +160 geweest zijn en dat is uiteraard maar een schatting.

Dj Aero

Legacy Member
IQ test bepaalt niet volledig uw verstand, EQ telt ook voor een groot deel mee, maar dat kan je niet testen denk ik.

enZiiime

Legacy Member
Heb in mijn leven 3 testen gaan afleggen (kwe wel ni waar of door wie whatever :p schoolshit)

Eerste test: 124
Tweede test: 129
Derde test 121

Alle 3 andere teste, maar kgeloof ni in IQ ^^

Ene me hoog IQ kan ook in de bouw gaan werke, en ene me laag IQ me sjaans word ne topman me topjob :)

Avenger 2.0

Legacy Member
Stephen Hawking zijn reactie zegt genoeg denk ik :
I have no idea [what my IQ is]. People who boast about their IQ are losers.

Wu-chAn

Legacy Member
I say Hawking is a loser, because he's been wrong on several major occasions :')

Hellrabbit

Legacy Member
Wu-chAn zei:
Het is allemaal bullshit ook, bij sommige testen behoor ik bij de 2% (ook van Mensa) en bij andere net niet. Bij één test was de lat een beetje te hoog, 136 en ik had 134. Nuja betalen om lid te zijn van een elite organisatie, zo dom ben ik nog niet hoor ;)

En die gratis inettestjes, niet te vertrouwen, daar kan je namelijk maximums op halen, bijvoorbeeld op die ticker test haal je 140 omdat dat het maximum is.

Je score verandert altijd en hangt ook van de situatie e.a. af maar ze zitten inderdaad in een bepaalde range.

Haha ja, khad mijn maximum gehaald op dieje van mensa die online staat om te testen hoeveel kans ge zou maken op een van hun echte testen ... wilt wel iets zeggen over het testje

Boukreev

Legacy Member
143, teleurgesteld want men iq is 148 normaal gezien. maja, kon maar 147 emme max. ke gemisd op die gezichtsbedrog dinge, daar suck ik blijkbaar in :(

killgore

Legacy Member
beu nadat ik bij 2 vragen gewoon niet hoorde of kon lezen waarover de vraag ging.

belachelijke test.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan