Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
²nd je kon de scores wel ergens op internet vinden maar vraag me niet waarNeoGeo zei:Kloterij, besteed je veel te veel tijd aan het invullen van zo'n onzin en dan slaagt VTM er nog in om je score niet eens weer te geven.
Het was sowieso een belachelijke test.

kaneetje zei:Suure al die losers die hier zeggen: "ik heb een iq van 150, omg look at me".
Je bent NIET cool.
. iedereen denkt juist dat een hoog iq alleen voor nerds is...Check PMkaneetje zei:Suure al die losers die hier zeggen: "ik heb een iq van 150, omg look at me".
Je bent NIET cool.


tgc_9012 zei:Check PM
ik kom die reacties van "stoefer, leugenaar, loser, ..." stillekesaan beu. Volgende keer zwijg ik gewoon in zulke threads![]()
.tgc_9012 zei:Ik heb daar nooit mee gepronken hoor
De meeste mensen die ik ken weten dat zelfs niet. Waarom vermeld ik dat op dit forum? Omdat ik hier anoniem ben, niemand kent me hier en het is interessant om misschien met andere hoogbegaafden in contact te komen.
tgc_9012 zei:ne VTM test zal da es gaan beslissen

tgc_9012 zei:Check PM
ik kom die reacties van "stoefer, leugenaar, loser, ..." stillekesaan beu. Volgende keer zwijg ik gewoon in zulke threads![]()
Troman zei:Als je hoog begaafd was had je dit kunnen incalculeren.
.tgc_9012 zei:Een inaccurate IQ test welliswaar.
Ze houden geen rekening met hoe snel je de antwoorden hebt.
Firion zei:ja, maar ik denk nog steeds dat een hoogbegaafd iemand makkelijk (bijna) alles juist heeft.

killgore zei:lees mijn commentaar eens (een edit hier iets hoger).

Firion zei:mja, eje da ook op tv gevolgd? kvond da toch extreem duidelijk allemaal, telkes me die voorbeeldjes eerst.. en die rije aanvulle en die getalle in die vierkante invulle en da papier vouwe en al, da ware toch extreem makkelijke opgaven? keb al veel moeilijkere iq-tests gedaan ze. en die taalvraagjes, ok zo simpel, aloewel ek er daar zelf 1 fout had, da dinge me die spijkers bij laag water ofzo? nog nooit gehoord![]()