Archief - De Nationale IQ Test 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NeoGeo

Legacy Member
Kloterij, besteed je veel te veel tijd aan het invullen van zo'n onzin en dan slaagt VTM er nog in om je score niet eens weer te geven.

Het was sowieso een belachelijke test.

tgc_9012

Legacy Member
NeoGeo zei:
Kloterij, besteed je veel te veel tijd aan het invullen van zo'n onzin en dan slaagt VTM er nog in om je score niet eens weer te geven.

Het was sowieso een belachelijke test.
²nd je kon de scores wel ergens op internet vinden maar vraag me niet waar :p

kaneetje

Legacy Member
Suure al die losers die hier zeggen: "ik heb een iq van 150, omg look at me".

Je bent NIET cool.

Boukreev

Legacy Member
kaneetje zei:
Suure al die losers die hier zeggen: "ik heb een iq van 150, omg look at me".

Je bent NIET cool.

is er ook maar iemand die denkt dat een hoog iq u cool maakt :oink:. iedereen denkt juist dat een hoog iq alleen voor nerds is...

tgc_9012

Legacy Member
kaneetje zei:
Suure al die losers die hier zeggen: "ik heb een iq van 150, omg look at me".

Je bent NIET cool.
Check PM ;)
ik kom die reacties van "stoefer, leugenaar, loser, ..." stillekesaan beu. Volgende keer zwijg ik gewoon in zulke threads :sop:

killgore

Legacy Member
tgc_9012 zei:
Check PM ;)
ik kom die reacties van "stoefer, leugenaar, loser, ..." stillekesaan beu. Volgende keer zwijg ik gewoon in zulke threads :sop:

das eigenlijk ongeschreven wet da ge nie me uw IQ en zo gaat pronken, ma als het over een test van vtm gaat zou ik dat sowieso niet doen :p.

tgc_9012

Legacy Member
Ik heb daar nooit mee gepronken hoor :)
De meeste mensen die ik ken weten dat zelfs niet. Waarom vermeld ik dat op dit forum? Omdat ik hier anoniem ben, niemand kent me hier en het is interessant om misschien met andere hoogbegaafden in contact te komen.

killgore

Legacy Member
Het is maar wat je beschouwt als hoogbegaafd. Hoog scoren op testjes als mensa en zo lijken me nu niet echt dé doorslaggevende factor.

edit: @firion (hebde gij geen practicum of zo nu <_<?): zoals ik zei: bij mij ging het van tijd sommige reeksen niet omdat hun uitleg onduidelijk was of omdat het geluid zeer slecht was of zo ... Dan begrijp ik vrij goed dat je extreem weinig kan halen ookal ben je slim. En dan ook: logisch nadenken testen door middel van afbeeldingen, dat vond ik pas dé grap (kort daarna ben ik gestopt).

Boukreev

Legacy Member
tgc_9012 zei:
Ik heb daar nooit mee gepronken hoor :)
De meeste mensen die ik ken weten dat zelfs niet. Waarom vermeld ik dat op dit forum? Omdat ik hier anoniem ben, niemand kent me hier en het is interessant om misschien met andere hoogbegaafden in contact te komen.

n/o ma as ge 127 haalde gistre op da van vtm zijt ge ni hoogbegaafd hoor

tgc_9012

Legacy Member
:lol: ne VTM test zal da es gaan beslissen
Kheb al genoeg miserie gehad vroeger op school en genoeg tests etc. gedaan hoor.

Boukreev

Legacy Member
tgc_9012 zei:
:lol: ne VTM test zal da es gaan beslissen

nee, maar dat was een makkelijke iq-test...

edit: @killgore, ja ik heb eiglijk les natuurkunde I, maar totaal geen goesting :p

tgc_9012

Legacy Member
Een inaccurate IQ test welliswaar.
Ze houden geen rekening met hoe snel je de antwoorden hebt.

'Troman'

Legacy Member
tgc_9012 zei:
Check PM ;)
ik kom die reacties van "stoefer, leugenaar, loser, ..." stillekesaan beu. Volgende keer zwijg ik gewoon in zulke threads :sop:

Als je hoog begaafd was had je dit kunnen incalculeren.

killgore

Legacy Member
Troman zei:
Als je hoog begaafd was had je dit kunnen incalculeren.

Waarom stellen mensen hoogbegaafdheid altijd gelijk aan geniaal of savants of zo?

Hoogbegaafden maken ook fouten & deze kunnen ook immens stom zijn hoor :p.

Boukreev

Legacy Member
tgc_9012 zei:
Een inaccurate IQ test welliswaar.
Ze houden geen rekening met hoe snel je de antwoorden hebt.

ja, maar ik denk nog steeds dat een hoogbegaafd iemand makkelijk (bijna) alles juist heeft.

killgore

Legacy Member
Firion zei:
ja, maar ik denk nog steeds dat een hoogbegaafd iemand makkelijk (bijna) alles juist heeft.

lees mijn commentaar eens (een edit hier iets hoger).

tgc_9012

Legacy Member
Ik had veel moeite met de taalvragen (uitdrukkingen etc., nooit goed in geweest), maar de andere vragen had ik meestal in enkele seconden terwijl vlaanderen soms 15-20 seconden kreeg.
Nu, ik heb geen zin om te discussieren over mijn al dan niet hoogbegaafd zijn. Wie zijn enkele onbekenden om daarover te oordelen.
Wat ik gedaan heb is gereageerd op iemand die mij een loser noemt, wat volgens mij een normale reactie is :p

Boukreev

Legacy Member
killgore zei:
lees mijn commentaar eens (een edit hier iets hoger).

mja, eje da ook op tv gevolgd? kvond da toch extreem duidelijk allemaal, telkes me die voorbeeldjes eerst.. en die rije aanvulle en die getalle in die vierkante invulle en da papier vouwe en al, da ware toch extreem makkelijke opgaven? keb al veel moeilijkere iq-tests gedaan ze. en die taalvraagjes, ok zo simpel, aloewel ek er daar zelf 1 fout had, da dinge me die spijkers bij laag water ofzo? nog nooit gehoord :x

killgore

Legacy Member
Firion zei:
mja, eje da ook op tv gevolgd? kvond da toch extreem duidelijk allemaal, telkes me die voorbeeldjes eerst.. en die rije aanvulle en die getalle in die vierkante invulle en da papier vouwe en al, da ware toch extreem makkelijke opgaven? keb al veel moeilijkere iq-tests gedaan ze. en die taalvraagjes, ok zo simpel, aloewel ek er daar zelf 1 fout had, da dinge me die spijkers bij laag water ofzo? nog nooit gehoord :x

nee, daarstrx op pc, ik kijk niet naar vtm.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan