Ik WEET dat er weinig vlees in zit, maar ik zou eigenlijk wel correct willen geinformeerd worden door de bedrijven...
Als er in de Quick of McDonnalds staat 100% rundsvlees, dan zou ik ook willen dat het zo is! (het zal wel iets zijn ala: "Van al het vlees dat er inzit is het 100% rundsvlees"), maar ik vind dat zo een misleidingen niet zouden mogen kunnen!
trouwens, als zat er maar 1% echt vlees in een hamburger, ik zou er nog altijd even veel eten!
"Zolang het u niet ziek maakt, dan is het eetbaar", da is mijn motto
Dit wil nie zeggen dat ik zomaar alles eet... mijn keuze wat ik eet hangt af van de SMAAK, niet van WAT het is!