Dieleman_F
Legacy Member
J-Style zei:Inderdaad. 200 aanslagen/minuut is echt enorm weinig.
Tuut, 200 is zeker niet enorm weinig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
J-Style zei:Inderdaad. 200 aanslagen/minuut is echt enorm weinig.


During the test, you typed at a speed of 82 words/minute and made 7 errors. According to these results, you are an expert typist.
Dieleman_F zei:Tuut, 200 is zeker niet enorm weinig.
doe de test is, das makkelijker om te vergelijkenhatetn zei:kom zeg, als je een gemmiddelde neemt van 5 letters per woord dan heb je ongeveer 40 woorden per minuut getypt. als je dat al veel noemt heb je nog nooit iemand snel zien typen
en als je het telt zou ik wss al aan 1 minuut uitkomen(hebbek ongeveer een halve minuut over gedaan om dit te typen en dan overdrijf ik nog)

De eerste maal die eerste test: 429 CPM @ 96% acc.Terror Factor zei:4ma 450 en 550 aanslage per min, dan wil k u toch wel es zien type zuh :/
Hier is een test: http://www.typingtest.com/
neem cpm.
ofwel hier: http://www.typingpal.com/test
dies is me woorden, maar is imo handiger. Ni vergete hoofdletters te typen
kzat aan 298 clicks/min met 95% accuracy en op de andere 65 woorde/min(iets trager getypt dan op de eerste)
Het record staat blijkbaar op iets van een 900 clicks/min,dus dan zou die 550 min nog wel kunne,ma dan lijkt t me nog heel snel :/
spykon zei:
SMa zei:welk toetsenbord heb jij dan wel?
(hier zit heel veel verborgen sarcasme in, maar kzou het toch graag weten)
Terror Factor zei:450 en 550 aanslage per minuut, lijkt me ook wel heel veel.
hatetn zei:kom zeg, als je een gemmiddelde neemt van 5 letters per woord dan heb je ongeveer 40 woorden per minuut getypt. als je dat al veel noemt heb je nog nooit iemand snel zien typen
en als je het telt zou ik wss al aan 1 minuut uitkomen(hebbek ongeveer een halve minuut over gedaan om dit te typen en dan overdrijf ik nog)
Ingis zei:ik typ ook in blindeling met 10 vingers zoals het geleerd is in de dactylo lessen. blij dat ik die gevolgd heb, hoewel ik er veel op gevloekt heb.
Het azerty is trouwens speciaal ontworpen om so onefficient mogelijk te zijn. Is speciaal anders gemaakt, omdat men vroeger op typmachines niet te rap moch gaan of da spel blokkeerde. Die hele oude dan, met die "hamerkes". Anders vlogen die elkaar klem. Daarom dat deze dan ontwikkeld is, zodat men kunstmatig trager typt.
