|XcW|
Legacy Member
Bij mij in de les zitten ze vaak te spotten met mij. Ik zit altijd in mijn "cs-houding". Namelijk:
- Pink -> Shift
- Ringvinger -> Q
- Middenvinger -> Z
- Wijsvinger -> D
- Duim -> Spaciebalk
Da is dus mijn linkerhand. Zelf vind ik van mijn eigen dat ik redelijk goed blind kan typen. Al kan da nie gezegd worden van mijn taalfouten
- Pink -> Shift
- Ringvinger -> Q
- Middenvinger -> Z
- Wijsvinger -> D
- Duim -> Spaciebalk
Da is dus mijn linkerhand. Zelf vind ik van mijn eigen dat ik redelijk goed blind kan typen. Al kan da nie gezegd worden van mijn taalfouten

. als ge het gewend zijt gaat het misschien sneller, maar als ge occasioneel een qwerty voor uw neus krijgt vloekte toch ze.


)