VinceFeet
Legacy Member
Timmos zei:Ik denk er ook aan om eens een toetsenbord QWERTY aan te schaffen. Niet dat het zoveel rapper typt (enkel op school staan er qwerty's) voor mij, maar infeite als gans de wereld het doet en ge moet later eens naar het buitenland,... enfin ja
qwerty staat stoerder, 1337'er
Oja ik heb dactylo gedaan in het 4de (of 3de, ik weet het niet precies meer) leerjaar. Wel content dat ik dat heb gedaan
Kan iemand mij vertellen waarom een QWERTY zo veel beter is om te programmeren? De haakjes (, ), { en } moet ge altijd met een SHIFT oproepen. Da's toch onhandiger?
Ik kan perfect QWERTY (counter-strike
) en AZERTY... en dat allemaal blindelings.
Heb ooit van die domme lessen genomen maar je leert het dan wel meteen op de juiste manier. Met tien vingers typen is volgens mij ook een pak minder 'vermoeiend' dan met twee (of minder dan tien) vingers.


)

)