knight-rider
Legacy Member
janusderoose zei:Ik ben daar gevoelsmatig mee akkoord.
Maar ik lees onderzoeken dat er dikwijls blijvende schade is aan de smaakzin, restschade aan het hart, etc.
Deze week een onderzoek in de Lancet dat er blijvende hersenschade is die initieel niet opgemerkt wordt.
Dit kan allemaal loos alarm zijn maar omdat we nog totaal niet genoeg weten over de langere termijn gevolgen van het virus, snap ik dat sommigen liever het voorzichtigheidsprincipe willen hanteren.
Dus "we" hebben schrik van de lange termijn gevolgen van het virus.Nahrtent zei:Dit. Het is nog veel te vroeg om zomaar alles weer los te laten onder het motto dat we er maar mee moeten leren leven, de prijs kan veel hoger zijn dan je op dit moment zou denken.
Alle hoop op een vaccin, en dan zien we wel weer.
Maar iedereen wil zich wel zo snel mogelijk laten inspuiten met een nieuw vaccin waarvan we de effecten op lange termijn ook totaal niet gaan kennen op de moment dat dat verdeeld gaat worden.
