Jonathan
Legacy Member
Allez bon, volgens mevrouw Berx gaat het dragen van een mondmasker nu om beleefdheid.
Toen ik geen afscheid mocht nemen van mijn grootouders, en hun uitvaart niet mocht bij wonen vond ik dat ook eerder onbeleefd.
Als de gemiddelde Vlaming er mentaal even ver door zit als mij, dan vermoed en begrijp ik dat velen zich gewoon geen bal meer aantrekken van de opgelegde regels.
Drukke plaatsen en andere plaatsen waar mogelijk gecontroleerd wordt vermijden, en voor de rest nog zoveel mogelijk genieten vooraleer ze in het najaar afkomen met onvermijdelijke extra maatregelen.
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Toen ik geen afscheid mocht nemen van mijn grootouders, en hun uitvaart niet mocht bij wonen vond ik dat ook eerder onbeleefd.
Als de gemiddelde Vlaming er mentaal even ver door zit als mij, dan vermoed en begrijp ik dat velen zich gewoon geen bal meer aantrekken van de opgelegde regels.
Drukke plaatsen en andere plaatsen waar mogelijk gecontroleerd wordt vermijden, en voor de rest nog zoveel mogelijk genieten vooraleer ze in het najaar afkomen met onvermijdelijke extra maatregelen.
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk


