gumball4000
Legacy Member
bassie82 zei:R waarde in duitsland is gestegen naar 2.88.
Blijkbaar loopt het toch niet zo goed meer.
Hopelijk sluiten ze de grenzen van Duitsland snel voor particulieren en maken ze niet dezelfde fout als gedurende de krokusvakantie..
Als ze nu niets ondernemen is de EU helemaal fucked up bezig..

