Mr Syphon
Legacy Member
als wij onze hond los laten lopen, dan gaat die ook ni meer ver uit onze buurt
aangezien men pa vroeger als die met de hond ging wandelen in een bos bv. en die liet de hond los en de hond liep ver vooruit,
dan ging men pa achter een boom ofzo zitten, zodat de hond hem ni zag en dan eens fluiten
de hond in alle paniek zoeken achter men pa
en nu jah, houd men hond ons altijd zo wat int oog zodat die ons ni kwijt geraakt 
maarja veel loopt die ni los
aangezien men pa vroeger als die met de hond ging wandelen in een bos bv. en die liet de hond los en de hond liep ver vooruit,
dan ging men pa achter een boom ofzo zitten, zodat de hond hem ni zag en dan eens fluiten

de hond in alle paniek zoeken achter men pa
en nu jah, houd men hond ons altijd zo wat int oog zodat die ons ni kwijt geraakt 
maarja veel loopt die ni los

Voor al een paar keer doen als ze pup zijn.