We zijn dus gisteren de hond gaan halen in riemst. De vrouw van wie die honden waren was ontzettend vriendelijk, en echt wel begaan met haar honden. Ze bleef maar praten en uitleg geven, helaas moesten we na een uurtje al terug vertrokken om op tijd thuis te zijn. De vrouw in kwestie heeft zeer veel meegeven, oa een zak vol met speeltjes, beestjes, enzvoort. En ook een zak hondeneten die ze haar honde gaf. Ze gaf haar honden het merk 'FoKKER' (
http://www.fokker-diervoeders.nl/ ) Ze heeft ook met veel plezier haar eigen honden en andere puppies laten zien, wat een prachtbeesten waren me dat

Ze gaf ook nog een bundeltje met papieren waar ze wat aantekeningen op had gemaakt. Oa dat de hond het eerste jaar geen trappen p mag, zoveel mogelijk vermijden om hem op gladde vloeren te laten lopen, eerste jaar niet verder dan 5 km wandelen, enzvoort...

De weg naar huis verliep zeer vlot. De hond wou wel constant tegen het raam zitten om te zien wat er buiten gebeurde

Toen we thuiskwamen ging hij al snel heel het huis verkennen, en hij heeft nog maar 1 keer in huis geplast. Dat was deze nacht. Voor de rest is hij vrij zindelijk. Hij reageert ook al vrij goed op 'Hier' en andere dingens. Hij heeft wel wat problemen met een riempje om te doen, vanaf hij een riempje om heeft is hij zwaar geirriteerd en wil hij kost wat kost dat riempje af hebben. Dus we hebben het al een 2 tal keer 10 minuten aangelaten, maar hou 'train' je een puppy om her riempje gewoon te worden en zonder trekke te gaan wandelen?
Gisteren ook al een borstel gaan halen die de vrouw me aanrade. 58 euro voor een borstel... achja
Tot slot nog enkele fotos van Kazan:
http://img186.imageshack.us/img186/1157/dsc02826dw2.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/4353/dsc02817kzv3.jpg
http://img246.imageshack.us/img246/6451/dsc02790kg9.jpg
http://img264.imageshack.us/img264/4535/dsc02792lk1.jpg