Hellrabbit zei:
Als zoiets mijn leven danig om zeep zou helpen en dieje mens weigert nog maar spijt te tonen ofzo ... graag
ik kan me echt niet voorstellen dat die geen spijt heeft ze
maar het kan soms moeilijk zijn om iets te zeggen in zo'n omstandigheden he
nu ja, ik ga die persoon ook niet verdedigen, ik probeer me gewoon in te beelden wat ik zou doen moest ik dat voorhebben en ik zou het echt niet weten, het lijkt me een zeer zeer moeilijke zaak
dus ja, mss heeft die er idd geen spijt van, maar volgens mij wel
als je ne maat iets aandoet (zeker iets dat zijn leven zo veranderd) heb je altijd spijt imo (anders was het gene maat)
maar het had mss idd beter geweest moest hij iets gedaan hebben of gezegd hebben ipv de vriendschap stilletjesaan te laten doodbloeden
(maar nog is, simpel lijkt het me allemaal niet)