Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Killer Queen zei:Van wat ik heb begrepen was hij daar niet echt van op de hoogte

Math'ke zei:Het is simpel. KOENDK wil zijn maat laten opdraaien maar heeft dit niet gedaan omdat diene gast nogal gekend was in het drugsmilieu en vreesde dat er mss represailles zouden komen tegen KOENDK zelf.
Maar omdat hij nooit had gedacht dat zijn leven zo een omwenteling zou gehad hebben heeft hij daar nu spijt van.
KOEN ik heb eigenlijk maar 3 dingen te zeggen :
1. Deze thread mag gesloten worden
2. Had je een beetje verstand gehad dan was je in de eerste plaats nooit meegereden met iemand die high aan het stuur zat. Daarmee verklein je aanzienlijk de kans op een ongeval.
3. Ge gaat er kunnen naar fluiten![]()
cclherreman zei:Blijkbaar zelf nog nooit iets gedaan waarvan je later spijt hebt :ironic:




Math'ke zei:Allezins nog niet met iemand meegereden die onder invloed was het 1 of ander. Dat is imo het domste dat je kan doen
Zijn verzekering zal zelfs niet tussenkomen want ze zullen juist hetzelfde zeggen, hij is volwassen en wordt geacht in staat te zijn van de juiste beslissing te nemen en meerijden met iemand die onder invloed is, is niet de juiste beslissing nemen, doe je het toch, draag er dan gevolgen van
Dus laat die ":ironic:" maar weg want het slaat op niets![]()
" komt anders ook wel arrogant over.NSA.Rhinox zei:Uw "" komt anders ook wel arrogant over.

Math'ke zei:Maar mijn post slaat geen hoopje onzin uit![]()
Puppieke zei:Ik studeer MLT (ofte Medische laboratoriumtechnieken) en ik kan je verzekeren dat na een ongeval (zeker een waarbij de slachtoffers in het ziekenhuis komen te liggen) een volledige bloedscreen krijgen!!
Dus zowel op bloedgroep, al dan niet aanwezige enzymen, mineralen en andere stoffen. En tevens wordt er ook een Triage sneltest uitgevoerd. Hiermee weet je al na 10minuten of er drugs in het bloed/urine aanwezig is. Je weet wel niet HOEVEEL er aanwezig is. Indien nodig wordt dit natuurlijk nog verder onderzocht.
)
KoenDK zei:ofwel is dit dikken bs
ofwel kunnen die testen coke, ghb en weed niet vinden
ik zweer het u, ze hebben niets gevonden,
waarom hebben ze niets gevonden? omdat ze de testen niet doen mijn beste
misschien dat je het zo op school leert, maar in praktijk...
onlangs heeft mijn maat (ik heb dit verhaal al verteld in dit topic) ook een bocht verloren, auto per total,
hij het ziekenhuis in, en ze hebben niets gevonden !!
(en die kerel rookt al 5jaar weed iedere dag)
theorie/praktijk
ps : ik wist het hele verhaal van wat er precies is gebeurd, including het druggebruik, pas achteraf
na het accident
blijkbaar is er daar veel gebeurd tijdens het bezoek aan de dancing, zonder mijn weten
wat achteraf natuurlijk een tegenslag is
nu ja, het WAS mijn maat, was ook al een reden om te zwijgen, en zelfs al zou ik niet zwijgen,
dan zou ik wel dreigementen gekregen hebben, het is echt geen doetje hoor
soit, allemaal bedankt voor de info,
en ik hoop voor de mensen met negatieve commentaar in deze thread,
dat ze ooit hetzelfde meemaken terwijl hun beste vriend achter het stuur zit
mag closed worden
KoenDK zei:ofwel is dit dikken bs
ofwel kunnen die testen coke, ghb en weed niet vinden
ik zweer het u, ze hebben niets gevonden,
waarom hebben ze niets gevonden? omdat ze de testen niet doen mijn beste
misschien dat je het zo op school leert, maar in praktijk...
onlangs heeft mijn maat (ik heb dit verhaal al verteld in dit topic) ook een bocht verloren, auto per total,
hij het ziekenhuis in, en ze hebben niets gevonden !!
(en die kerel rookt al 5jaar weed iedere dag)
theorie/praktijk
ps : ik wist het hele verhaal van wat er precies is gebeurd, including het druggebruik, pas achteraf
na het accident
blijkbaar is er daar veel gebeurd tijdens het bezoek aan de dancing, zonder mijn weten
wat achteraf natuurlijk een tegenslag is
nu ja, het WAS mijn maat, was ook al een reden om te zwijgen, en zelfs al zou ik niet zwijgen,
dan zou ik wel dreigementen gekregen hebben, het is echt geen doetje hoor
soit, allemaal bedankt voor de info,
en ik hoop voor de mensen met negatieve commentaar in deze thread,
dat ze ooit hetzelfde meemaken terwijl hun beste vriend achter het stuur zit
mag closed worden
cclherreman zei:Eigenlijk wel aangezien het merendeel van wat je zegt er niet toe doet. Het gaat hier helemaal niet om het feit dat KOENDK niet moest meerijden met de persoon in kwestie (iets wat natuurlijk dom is, maar zoals ik al zei: iedereen maakt fouten, de één al wat meer dan de ander) maar om iemand die onder invloed van drugs een ongeval heeft veroorzaakt. En imo mag dat zeker aangegeven worden aan de politie om de zaak te onderzoeken..of KOENDK nu iets terug krijgt van de verzekering doet er dan ook helemaal niet toe.
Math'ke zei:Je hebt het mss niet door maar dat is wel waar koen op aast -_-
X zegt:
goh, als daar twijfel over bestaat dan kan de politie dat eisen ja
X zegt:
Nu als vpk of artsen daar toevallig op uitkomen bij onderzoek gaan die dat niet melden nee, tenzij de politie die resultaten opvorderd of eist ( weet niet juist hoe dat in zijn werk gaat) dan gaat men dat wel te weten komen.
X zegt:
Valt onder het beroepsgeheim van de arts, maar de politie kan een arts vorderen om het alcohol gehalte te bepalen, maar dat zal dan wss niet die van de spoed zijn
cclherreman zei:Ik reageerde met die :ironic: omdat je in jouw reactie deed blijken alsof iemand die fouten maakt maar moet boeten, zonder de mogelijkheid te krijgen iets 'recht' te zetten.. En het maakt voor mij ook niet uit wat KOENDK nu precies wil bereiken, ik zeg gewoon dat die bepaalde persoon (druggebruiker) zou mogen gestraft worden.
Als je het nog niet begrijpt, stuur gerust pm.
!2u55!4n zei:Je wenst een aantal personen een accident toe? En dat omwille van een negatieve reactie? Ik heb al spijt van m'n post. Ook is personen aanspreken met "beste" vrij ongepast in deze.
Je hebt nog een beetje te leren/verwerken precies.

NSA.Rhinox zei:Maw, de persoon die het ongeval heeft veroorzaakt wordt beschermd door het beroepsgeheim. Misschien met uw huisarts eens over praten?
