hallo,
ik heb een klein vraagje
ik heb in december 2001 een bijna dodelijk accident gehad
ik was passagier trouwens
de chauffeur had een hersenschudding, en ik lag 2 weken in het ziekenhuis,
met nadien nog een paar maanden kine
nu ben ik door dat accident veranderd qua levenstijl,
aangezien ik mijn hobby (tennis) hiermee een beetje ben kwijtgeraakt
(ik had een breuk in mijn rechterarm)
doet men standaard een bloedonderzoek na een accident?
en eigenlijk vraag ik dit ivm
drugs
ik heb dit altijd gezwegen maar besef dat ik het beter niet had gedaan
reden : het was mijne 'maat' + het is een bekende persoon in het milieu waarvan ik eigenlijk wel schrik had om het te verraden
anyway, het is allemaal veel te laat, maar zou men dit nog ergens liggen hebben?
domme vraag ik weet het
hoe kan ik dit trouwens te weten komen?
als er hier iemand iemand kent die in het ziekenhuis werkt, dokter in de familie, advocaat, whatever ...
damn, mijn leven voor en na het accident is echt wel 180° gekeerd,
en dat bedoel ik dan, hoe kan het ook anders, in de negatieve zin
ik zou wel graag hebben dat ik serieuze reacties krijg,
en niet in de zin van : domme gast, het is nu veel te laat hoor,
het is allemaal beetje complicated
trouwens, ik vraag me nog altijd af waarom dit niet standaard wordt gedaan na serieuze ongevallen !!
alvast bedankt