Conqie
Legacy Member
ME WANTS! :applause:EverlastingHate zei:Weten dat ge volgende week dinsdag voor een paar dagen eens effe naar engeland zou moeten gaan voor een opleiding, constant moet rondrijden, constant andere mensen ontmoeten...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ME WANTS! :applause:EverlastingHate zei:Weten dat ge volgende week dinsdag voor een paar dagen eens effe naar engeland zou moeten gaan voor een opleiding, constant moet rondrijden, constant andere mensen ontmoeten...

)NightRaver zei:Der staat hier al 20 keer in die thread dattem tesamen met zijn vriendin 2500 wil verdienen...

)
dus niet echt genoeg om mee rond te komen denkt ik
(heb secretariaat talen gedaan)
en das te ver voor ik want ik mis hem constant en ik wil iedere seconde van de dag bij hem zijn.
ad:conquerpoy_123 zei:ME WANTS! :applause:

Plannen van transporten per lichter/trein
Maken van laadplannen
Opvolgen van lichters/treinen
Communicatie met terminals/klanten
Verwacht:
Min. A2-diploma
Vlotte verwerking van informatie per computer
Nauwkeurig en zelfstandig kunnen werken
Teamspeler
Biedt:
Jonge dynamische ploeg
Kans om mee te groeien met het bedrijf
Extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering)
Vast contract na proefperiode
Tijdsregeling: Dag - Voltijds
ShPonGle zei:ik heb ook nog zogezegd 2 jaar deeltijds gewerkt en gestudeerd: kging in werkelijkheid totaal nie gaan werken, geen frank verdiend, en kging nagenoeg nooit naar de les![]()
mr kwas er uiteindelijk wel door vr die studies
kwil mr zeggen, oppassen met deeltijdse regimes, leegaarden is o so easy (en zo leuk)
boostah zei:vdab cursus in een knelpunt beroep, houdt ge uw werkloosheidsuitkering (en als ge die eigenlijk nog ni moogt hebben krijgde nogaltijd de een of dander uitkering)+ ge hebt na 9 maand ofzo uw diploma

nico zei:dit zijn dan weer zeer interessante reacties. ook van de andere 2 users.
kan je even meer duidelijkheid geven over welke sector het gaat? (mss is dit niet het geval in alle sectoren.
btw : de 2500 euro is idd netto.
en bedankt voor de links.
@ CFK :
volgens uw profiel bent u 17jaar. ik zou dus maar wat dimmen. dit is idd niet de beste keuze en kzou ze ook niet willen maken. maar er zijn soms dingen in het leven waar je je moet aan kunnen aanpassen
, leer dan iets anders dat ge aankunt, doe uw (evil)examens en voila, gedaan. dan hebde ten minste een diploma.sir oinksalot zei:zit ook zowat in zo'n situatie, ben nu bezig aan men 7de jaar kantoor maar ik denk dat ik er nu ook mee ga stoppen, omdat op zich dat diploma voor mij weinig zal uitmaken gezien ik echt niet op een bureau wil werken, en voor andere jobs kom ik toch niet in aanmerking met dat diploma dusja... heb nu ook een mooie aanbieding gekregen bij een bedrijf waar ik reeds vakantie werk gedaan heb en wat ik echt plezant vonc (magazijnwerk, ik persoonlijk vind dat echt tof ja, vrij zwaar werk maar dan gaat de dag teminste vooruit, ipv op een bureau te zitten wat ik nu al anderhalf jaar elke week 2 dagen doe als stage, waar ik echt de uren zit af te tellen)

themummy123 zei:met dat 7de jaar wordt uw BSO diploma gelijkgesteld als een TSO diploma, dus ik zou niet stoppen. In sommige scholen krijg je ook uw bedrijfsbeheer(je weet maar nooit wanneer je die nodig hebt). Dat dient om te beginnen als zelfstandige. Ik heb dat al gekregen in 6 Handel TSO. Maar niet elke school geeft dat uit, dacht ik.
Ik ken veel gasten die kantoor hebben gedaan en nog opzettelijk het 7de erbij doen om hun diploma te doen opwaarderen.
sir oinksalot zei:mja feit is, ik ben gewoon schoolmoe, en ik vraag me af hoeveel meer opties ik zou hebben met dat diploma van 7de jaar, gelijkgestelt als een tso diploma is ook een fabeltje, dan heb je gewoon een diploma.. maar een werkgever zal een 7de jaar bso diploma nooit evenwaardig vinden als een van tso...
vooral dan ook het feit dat ik nu een goeie werkaanbieding heb met een redelijk mooi loon overtuigen me alleen maar meer om te stoppen
Towlie zei:Na je 6de kantoor heb je geen diploma, maar een getuigschrift hé
Een diploma krijg je slechts na je 7de kantoor
sir oinksalot zei:mja feit is, ik ben gewoon schoolmoe, en ik vraag me af hoeveel meer opties ik zou hebben met dat diploma van 7de jaar, gelijkgestelt als een tso diploma is ook een fabeltje, dan heb je gewoon een diploma.. maar een werkgever zal een 7de jaar bso diploma nooit evenwaardig vinden als een van tso...

Atrox zei:In de les hebben we ooit zo'n link gekregen naar een site waar alle gemiddelde lonen opstonden, weet iemand die link mss?