Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ShPonGle zei:ik zeg in dit geval van puur materialisme en luiheid altijd:
studeer aan de universiteit. wie het rijkst wil worden én het minst wil werken moet het zeker maar eens proberen.

Doom Dragon zei:wa is da nu weer voor zever?
da ge maar zoveel moogt verdienen omda die geen hoger diploma heeft
in mijn weten mag ne werkgever zoveel geld geven aan zijn werknemers als die zelf wilt..
amai.. als da echt waar... vind ik da dikke bullshit ze
nuja... ik zit met het probleemke, da ik in een richting zit, da mij nie ligt.. wil wel leren, maar alst mij nie interreseert, dan gaat da maar moeilijk..
en ik heb het er al moeilijk mee da ik een jaar achterkom op mijn leeftijdsgenoten..
miss avond onderwijs? zou da geen idee zijn voor de threadstarten
want .. mijn maat werkt nu ook, achter vant ene bedrijf naart andere verhuizen , wil die ook weer gaan leren .. maja .. ie werkt nu, en die gaat nu avondonderwijs doen

ShPonGle zei:ik zeg in dit geval van puur materialisme en luiheid altijd:
studeer aan de universiteit. wie het rijkst wil worden én het minst wil werken moet het zeker maar eens proberen.
FLT zei:Slim, hééééél slim om te stoppen met school :kuh:
Mijn maat het ook doen, em mocht direct beginnen... Ah oei meneer heeft maar een middelbaar diploma jammer dan MOGEN (volgens de wet) wij jou niet meer betalen dan 1250eur.
De skills heeft hem alleen het papiertje van het hoger niet.
Stel dat hij al zijn hoger diploma in handen had dan kon hij beginnen aan 1750eur mét extra legale voordelen (laptop, gsm, ...)
Dusja mijn keuze zou nogal rap gemaakt zijn.
Moloch zei:tuurlijk, ik verdien ± 1500eur (+ voordelen) en heb geen dimploma, explain that..
versta mij nie verkeerd, ik moedig stoppen met school zeker nie aan, maar 500eur per maand minder door het dimploma? bewijzen van?
PineMangoes zei:Mja, als je weinig wil studeren denk ik dat je toch beter naar de hogeschool dan naar de unief gaat tbh. Zo simpel is de unief toch ook weer niet, terwijl de hogeschool toch wat minder inspanning vergt.
@TS: Tja, ik denk dat je je dat later flink zal beklagen. Als je 20 bent is het godganse jaar de godganse nacht in de fabriek arbeiden geen probleem, maar zonder diploma maak je ook veel trager promotie. Als je dan binnen 10 jaar nog aan dezelfde productielijn staat, begin je wel es na te denken denk ik. Alé ja, tis maar een gedacht.
devilface zei:In de HORECA ga je natuurlijk het meeste geld vangen, maar de vraag is maar hoe lang ge dat gaat volhouden. Zeker als ge overdag nog wilt studeren.

ShPonGle zei:psychologie, biologie of informatica
vond ik altijd de meest interessante vakken![]()

maxdevis zei:das ook den eerste keer dat ik dat hoor
nico zei:idd, een beroeps/technische opleiding doet veel. zeker voor zo'n bovenvernoemde 'stielen'
in de horeca : is dat gewoon in een cafe werken of wat bedoelen jullie?
500euro voor een huis lijkt me zeer weinig. ik dacht eerder aan 700 - 750 euro / maand.
biologie ookEverlastingHate zei:psychologie is richting dop![]()
heheShPonGle zei:biologie ookhehe
