virtualdude
Legacy Member
Atrox zei:In de les hebben we ooit zo'n link gekregen naar een site waar alle gemiddelde lonen opstonden, weet iemand die link mss?
ihmo zijde er niks mee. Er wordt totaal geen rekening gehouden met andere voordelen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Atrox zei:In de les hebben we ooit zo'n link gekregen naar een site waar alle gemiddelde lonen opstonden, weet iemand die link mss?
nico zei:Hallo iedereen.
sinds ruime tijd speel ik met het idee om mijn studies op te geven en te gaan werken. en uiteraard ne enige tijd een huis/loft/appartement aan te schaffen.
waarom ik stop met studeren : examens zijn voor mij een hel. (ik sla compleet tilt)
maar ik zit met een heleboel vragen die ik niet aan iederee kan stellen.
Ik ben 20 jaar en wil graag zoveel mogelijk verdienen (dit betekent wrs nachtwerk), zijn er soms mensen die me dingen kunnen aanraden?
en kan je met een inkomen van 2500euro(vriendin en ik) iets fatsoenlijk kopen en ook nog leven?
Mvg,
nico
als iemand een betere titel weet, laat maar komen he
deze thread is bedoelt om mij wat duidelijkheid te kunnen geven maar mss kan dit uitgroeien naar een thread waar mensen met verwante vragen mss wel een oplossing kunnen vinden.
cram zei:In den wegenbouw en de geweune bouw is er volk te weinig.
verdiend goe als je doorzet.

J3rry zei:yep, just nie bij kleine firma's beginnen en zeker geen bvba's
ik werk al 6 jaar in den bouw als bekister, en kheb al 4 firmas gehad die mij nie correct betaalden, sjoemelen met je loon of contracten, en het ergste u nie betalen
voor in den bouw geld te verdienen zien dat ge bij een grote firma werkt zoals jan de nul
Skratz zei:ik hoor van bij mij op het werk dat ze zo'n 300 euro huur betalen om alleen te wonen in een klein appartement. Is die € 2500 netto? en moet ge daarna nog veel belasting op betalen?
huur € 300
electriciteit ?
water ?
verwarming ?
eten ?
kleren ?
cram zei:In den wegenbouw en de geweune bouw is er volk te weinig.
verdiend goe als je doorzet.
Hostage zei:Goh ja,kopen zal er nog niet van komen denk ik.Ga samen wonen met haar.Zoek u een appartement rond de 500 euro.Is makkelijker om de kosten te delen.
Een raadje,als je bij je ouders niet te klagen hebt,blijf dan daar wonen.
Het kost veel geld,ikzelf woon 5 jaar alleen.Had ik langer bij mijn vader kunnen wonen had ik het zeker gedaan.
Denk er zeker nog eens tegoei over na!!
This message has been edited




uiteindelijk komt da wel goedkoper uit 
nico zei:1 :Ik ben 20 jaar en wil graag zoveel mogelijk verdienen (dit betekent wrs nachtwerk), zijn er soms mensen die me dingen kunnen aanraden?
2 :kan je met een inkomen van 2500euro(vriendin en ik) iets fatsoenlijk kopen en ook nog leven?