Jos_Albatros
Legacy Member
ik ook :ironic:ShoveS zei:we hebben het hier over immobiliën
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ook :ironic:ShoveS zei:we hebben het hier over immobiliën
EverlastingHate zei:wel ja deze morgend een sollicitatiegesprek gehad wat volgens de vacature op een routine jobke leek.
Wat die péé daar begint op te noemen, o.a. dat ik naar engeland zou moeten gaan voor een opleiding, hij vroeg ook hoe het met men frans gesteld was, want ik zou toch vaak naar het brusselse mogen gaan....
Wel hij mag zijn job houden, hoewel ik de hele tijd ja zat te knikken, nee zeggen gaat nogal moeilijk heNo way dat ik aan zo'n lijdensweg begin.
Ik blijf erbij, dit wil ik worden:
http://ec2.images-amazon.com/images/P/B000G7ZM8M.01-A11CNA65JLHGVP._SS500_SCLZZZZZZZ_V66603953_.jpg

ChfZ | Hanky zei:Waarom denkt iedereen da die threadstarter alleen €2500 netto verdiend terwijl datem duidelijk zegt €2500 vriendin + ik..

Arifiene zei:toch nog iemand die et opmerkt![]()

Neenee, hij zegt duidelijk dat ie €2500 WIL verdienen samen met z'n vriendin...ChfZ | Hanky zei:Waarom denkt iedereen da die threadstarter alleen €2500 netto verdiend terwijl datem duidelijk zegt €2500 vriendin + ik..

Brock zei:hoi topicstarter,
Denk aub niet 1x, niet 2x maar 100x na alvorens je gaat stoppen. Ik merk aan enkele posts van jou op dat het eerder om een gemakkelijkheidsoplossing gaat.
"Ik stop nu met studeren, ga werken, en doe de rest in avondonderwijs". Het is een verhaaltje dat ik reeds tientallen mensen heb horen vertellen toen ik in het middelbaar en eerste jaar hoger onderwijs zat.
Maak voor jezelf uit, en wees eerlijk, of je iemand bent die de dingen graag naar de toekomst doorschuift omdat je er nu gewoon even geen zin in hebt.
Voor avondonderwijs heb je dubbel zoveel karakter nodig als voor dagonderwijs. Het klinkt leuk, i admit:
- werken ( maw niet meer naar school )
- geld verdienden ( maw je kan jezelf al eens verwenning bijtijds ^^ )
- geen examens meer ( woei ! )
MAAR. Dan kom je thuis van een zware dag op het werk, en dan kan je direct vertrekken naar het avondonderwijs. Vergeet niet dat, al naargelang van wat je wil volgen, je dikwijls in de weekends en vrije avonden ook zult moeten studeren.
Als je veel geld wilt verdienen dan moet ge iemand zijn die wil werken. Of het nu met je hoofd is of met je handen, het maakt niet uit. Studeren kan je enkel helpen om later te kunnen doen wat je graag doet ( of het nu houtbewerker, kok, it'er of whatever is ); en geloof mij, graag je werk doen en met plezier je bed kunnen uitkomen is ongelofelijk belangrijk in je leven. Het is het verschil tussen glorie of depressie ( om het maar meteen wat gewicht te geven). Ik kan in het weekend soms amper wachten om terug te kunnen gaan werken, als dat geen leven is
Pointe:
Heb je het papiertje in je handen waar je de job mee kunt doen die je graag wil doet ( en dat hoeft daarom zelf nog geen hoger secundair papiertje te zijn ) dan ben je in principe free to go. Als je echt ambitie hebt in het leven heb je méér dan dubbel zoveel kans om dit waar te maken als je verder gestudeerd hebt.
Als je veel geld wil verdienen moet je in de meeste gevallen:
- veel verantwoordelijkheid hebben en/of goed met je hoofd kunnen werken
- hard met je handen kunnen werken, specialist in je stiel zijn of een risicoberoep uitoefenen
Ikzelf heb 3 jobs ( 1 fulltime webontwikkelaar bij de overheid, 1 zelfstandig webontwikkelaar en 1 zelfstandig tuinonderhouder ), moet hard werken, maar krijg loon naar werk. Dit zowel in cash als in eigenwaarde.
btw, 2500€ net in de maand is écht al een goed loon hoor, daar kom je al een eindje mee verder
Wil je maw ( hard ) werken en durf je ( berekende ) risico's nemen, dan hoef je niets te vrezen en geloof mij, kan je écht veel geld verdienen; ben je eerder lui, dan moet je niet op teveel hopen ( buiten op de lotto en/of rijk trouwen).
nico zei:...
en even dit : 2500 netto is idd het samengerekend bedrag van mij en mijn vriendin
-=ICDI=-WeAsEL zei:Neenee, hij zegt duidelijk dat ie €2500 WIL verdienen samen met z'n vriendin...![]()

conquerpoy_123 zei:das toch plezant?
allé ik vind dat toch, ik haaaat routine ^^

nico zei:Hallo iedereen.
sinds ruime tijd speel ik met het idee om mijn studies op te geven en te gaan werken. en uiteraard ne enige tijd een huis/loft/appartement aan te schaffen.
waarom ik stop met studeren : examens zijn voor mij een hel. (ik sla compleet tilt)
maar ik zit met een heleboel vragen die ik niet aan iederee kan stellen.
Ik ben 20 jaar en wil graag zoveel mogelijk verdienen (dit betekent wrs nachtwerk), zijn er soms mensen die me dingen kunnen aanraden?
en kan je met een inkomen van 2500euro(vriendin en ik) iets fatsoenlijk kopen en ook nog leven?
Mvg,
nico
als iemand een betere titel weet, laat maar komen he
deze thread is bedoelt om mij wat duidelijkheid te kunnen geven maar mss kan dit uitgroeien naar een thread waar mensen met verwante vragen mss wel een oplossing kunnen vinden.

Ik had ook eerst den droom van piloot te worden, maar heb ingezien da da ook altijd hetzelfde is, ook al moet ge wel bijleren, en da er heel wa saaie momenten kunnen bijzitten. Daarom da ik nu ook meer aant kijken ben naar burgerlijk ingenieur (in luchtvaart en ruimtevaart, om bij mijn interesses te blijve), juist omdá da nen job is da altijd verandert, waar ge constant moet bijleren, enz
(alez, da is toch wa ik er van denk, ik hoop het, want september nadert en ik vind het fucking moeilijk een studiekeuze te maken
)
Als ge beide tegelijk doe, is da dan misschien niet de reden waarom de exames niet lukken? Da ge me uw werk bezig zijt? (Ik kan er helemaal naast zitten ze
Kheb heel den thread gelezen maar ben al vergete wa er allemaal instond ^^) Ik zou persoonlijk iets gaan studere om toch íets op zak te hebben, maar ik heb wss da gedacht omda ik in juni 2007 me een ASO diploma op zak zit en daar kunt ge zoiezo nix mee doen.EverlastingHate zei:Het moment dat je te weten komt, dat ge de rest van uw leven hetzelfde moogt doen, en nooit nog een boek hoeft open te doen: zalig.
Dees zei:Ver wacht wel niet om in het begin al 2500 net te verdienen, onmogelijk!