EverlastingHate
Legacy Member
En kijk u niet dood op het geld. Wat zijt ge met een goed betaalde job, als ge elke dag voor 1 enkele rit een uur in de file mag staan, of op de trein mag zitten. Constant moet bijleren, constant stress aan uwen kop....
Liever 300 euro netto per maand minder, fysiek wat harder werken, dan elke dag andere problemen aan uwen kop, ver pendelen, vieze dikke boeken, communicatief zijn.
Ach, ik heb het hier ooit al zo vaak verteld.
Het hangt er natuurlijk allemaal wat vanaf waar ge woont, waar ge wilt wonen...ik heb het geluk dat hier vrij veel industriegebieden zijn gelegen. En ook wat je in het secundair hebt gestudeerd, vergis u niet, veel technische diploma sec onderwijs zijn tegenwoordig veeel meer waard dan bepaalde universitaire diploma's.
Liever 300 euro netto per maand minder, fysiek wat harder werken, dan elke dag andere problemen aan uwen kop, ver pendelen, vieze dikke boeken, communicatief zijn.
Ach, ik heb het hier ooit al zo vaak verteld.

Het hangt er natuurlijk allemaal wat vanaf waar ge woont, waar ge wilt wonen...ik heb het geluk dat hier vrij veel industriegebieden zijn gelegen. En ook wat je in het secundair hebt gestudeerd, vergis u niet, veel technische diploma sec onderwijs zijn tegenwoordig veeel meer waard dan bepaalde universitaire diploma's.

No way dat ik aan zo'n lijdensweg begin.
:
en das al jaren zo. (veel druk van thuis uit om zeer goed te presteren en dat brengt onnodig veel stress enzovoort met zich mee)