Ik ben oa. iemand die al veel van die dingen gerepareerd heb en meestal net na de garantieperiode en daar zie je regelmatig hoe slecht ze ineen zijn gestoken of welk slecht intern design ze hebben, en dan heb ik het vooral over de airflow die er soms totaal niet mogelijk is.