Het is gewoon een feit dat de geit schijt wanneer ze haar benen spreidt. Vervang nu de geit door medion en we komen tot de conclusie dat we maar beter geen aldi PC kopen.
Ik raad ze eerlijk gezegd aan niemand aan, zelfs de laptops niet. Het crappy design alleen al van die laptops doet mij schrikken om ze niet te kopen.
Het probleem met aldi PC's dat is dat ze wel hoge specs hebben maar de dingen waarbij de gewone mens niet stilstaat daar bezuinigd ALDI zwaar op.
Maar hoe groter de Ghz'en, hoe groter de RAM, hoe groter de opslagcapaciteit , hoe liever de mensen zo een toestel kopen maar over da kwaliteit van dat alles samen ga ik maar geen uitspraken doen.
Voor diegene waarbij die medion toestanden goed meegaan, awel das goed voor u. Maar ik heb hier van alles gezien.
En vooral bij de laptops dan, de eerste twee jaar is alles goed maar daarna begint het spelleke. De schermen verkleuren vanwege de magnetische straling van de luidsprekers die erin gebouwd zitten. En kheb het al genoeg gezien om te weten dat waar is. Of het nu nog zo is weet ik niet maar het was zeker zo.
Bij mijn laptop van HP, em gaat al 5 jaar mee zonder mankemanten, kheb er wel 500 euro meer voor betaald.
En da is net hetzelfde met die PC's. Overal bespaart men in, behalve de cijfers die in de krant staan.
Dat is gewoon zo en face it, de mensen die hier de aldi pc's verdedigen hebben er gewoon eentje in huis en kunnen het niet aanvaarden dat het brol is ten opzichte van de andere betere merken of zelf samengestelde pc's.