Archief - Aldi pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exo

Legacy Member
Hellow,

kben van plan om de aldi pc aan te kopen maar nu was mijn vraag, iemand hier ervaring mee? Neen kheb het niet over de pc zelf... Maar over de drukte aan de aldi 's morgens... Kben niet zo iemand die gelijk ne zot den aldi zal binne stormen en dan alles en iedereen op zijne weg omver zal duwen... Maar hebben ze eigenlijk in alle aldi's deze pc's? anders is het mss beter om de rustigste aldi in de buurt op te zoeken ofzo... Of iemand enige tips? :p

Stimpy

Legacy Member
int begin ware die direct weg maar nu staan die naar na 2 weken nog ..

Cycloon

Legacy Member
Aldi is al lang niet meer de goedkoopste in computers. En dan zwijgen we maar van de ongelooflijk goede service :)

exo

Legacy Member
Ja maar ik ben verre van een kenner dus één zelf samenstellen voor die prijs is voor mij geen optie.

Mienod

Legacy Member
Toch niet moeilijk? Je vraagt hier op het forum om een pc samen te stellen voor een gewone gebruiker, en met die gegevens ga je naar een winkel.

exo

Legacy Member
Ja en dan kom ik uit op een prijs die ver boven mijn budget ligt.

whacker

Legacy Member
Beh, mijn neef had ooit zo ne medion. Zijn schijf was eraan en hij moest ALLES terugsturen als hij die wou laten maken (ja ook scherm, zelfs toen hij zei dat het scherm op een andere pc perfect werkte...).
*sigh*

nonkel wulle

Legacy Member
Voor een €100 minder hebje een Quad core en een GTS.

WAAROM ZOUDE IN GODSNAAM DA IN DEN ALDI KOPEN?????

chosen1

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Voor een €100 minder hebje een Quad core en een GTS.

WAAROM ZOUDE IN GODSNAAM DA IN DEN ALDI KOPEN?????

voor de blu-ray HD-DVD combo drive die er in zit?

nonkel wulle

Legacy Member
chosen1 zei:
voor de blu-ray HD-DVD combo drive die er in zit?

Natuurlijk jongen, Kijkt gij maar met uw blu ray dingsjes op nen 17".:rofl:

En btw, er is amper een aanbod van die schijvekes hier in Belgie.

ferre

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Natuurlijk jongen, Kijkt gij maar met uw blu ray dingsjes op nen 17".:rofl:

En btw, er is amper een aanbod van die schijvekes hier in Belgie.

dan moet gij eens tegoei kijken, er zijn hier een 80 tal titels te verkijgen en dat vind ik toch al veel hoor
en blu ray komt pas echt tot zijn recht op een hd scherm

whacker

Legacy Member
exo zei:
Ja en dan kom ik uit op een prijs die ver boven mijn budget ligt.
Kijk eens bij de ketens: tones, forcom, padeg, ...
Kijk bij de PC's die zij zelf ineensteken, testen en installeren (dan moet ge er niets van kunnen) en bekijk daar wat je krijgt voor uw budget. Echt veel lager zult ge niet vinden.
Een Aldi PC heeft altijd wel wat van die gimmicks (zoals nu die hd-dvd & blue ray speler blijkbaar) maar daarvoor die PC kopen???

chosen1

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Natuurlijk jongen, Kijkt gij maar met uw blu ray dingsjes op nen 17".:rofl:

En btw, er is amper een aanbod van die schijvekes hier in Belgie.

Natuurlijk jongen, want via HDMI kunt ge geen tv aansluiten e ;)

die pc's van de aldi zijn imo meer media centers en daar doen ze dan ook goed dienst voor!

Creeping Death

Legacy Member
Cyc1oon zei:
En dan zwijgen we maar van de ongelooflijk goede service :)

Als er nu één ding is waar ni over te klagen valt is't de klantenservice. Dat geldt trouwens ni alleen voor pc's.

chosen1 zei:
Natuurlijk jongen, want via HDMI kunt ge geen tv aansluiten e ;)

die pc's van de aldi zijn imo meer media centers en daar doen ze dan ook goed dienst voor!

Helemaal mee eens.
Uit 't standpunt van gamer is die pc mssn wat minder.

Wundagore

Legacy Member
vind het altijd geweldig hoe ze daar een processor insteken met ne FSB van 1333 mhz en dan ram geheugen van 667 Mhz ( dacht ik dat het deze snelheid was)

bottleneck anyone ? :lol:

sneax

Legacy Member
Voor hetzelfde geld hebt ge een pc die beter aan uw noden is aangepast, dat is gewoon een feit. Natuurlijk zijn dat deftige pc's en ik moet nu wel zeggen dat die hd-dvd/blu-ray combo wel een selling point is, maar dan nog zou ik mij ni laten verleiden.

Als ge er zelf ni veel verstand van hebt vraag het dan hier opt forum, zeg waarvoor ge hem gebruikt wat uw budget is en ge zult ook een deftige pc hebben waar de support en service veel beter zal voor zijn.

ComputerVISTA

Legacy Member
'k Heb er genoeg gerepareerd om zo'n toestanden aan niemand aan te raden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan