whacker
Legacy Member
In de Carrefour staat momenteel een externe schijf van 500GB voor 99 euro.gentille zei:500 GB voor een goeie 100 €'s
't Is een Maxtor (nu Seagate maar soit
).Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de Carrefour staat momenteel een externe schijf van 500GB voor 99 euro.gentille zei:500 GB voor een goeie 100 €'s
).Bij mijn neef was de grafische kaart aangekondigd als (ik zeg maar iets): Radeon 9800 XXX Pro ofzo. Hij dacht dus dat hij een radeon 9800 pro had, bleek die XXX een eigen (clocked down) versie te zijn van die kaart. Gelukkig had hij die PC niet gekocht om te gamen maar daar kan je je dus serieus mispakken (alle componenten dus zeer goed opzoeken eerst). Zoals je ook zegt zijn de drivers idd soms instabiel (UREN gezocht naar een deftige driver voor die grafische kaart en uiteindelijk zelf een .inf samengesteld om die toch iets of wat deftig te laten werken) of komen er gewoon geen updates.w3bb3r zei:medion is goe..
behalve na een 1jaar als sommige drivers wil updaten dat het maar half lukt..
grafische kaarten zijn wel goed maar toch scheelt er iets aan..
en er zitten soms wat TE veel foefjes op die je toch nooit gebruikt
ook vervelend als je wil formateren via die recovery CD's :/
anders np
(hij had oude tv verkocht dus zat daar dan wel thuis zonder...)
Terror Factor zei:ANYWAY, aan de mensen die zeggen dat medion niet goedkoper is, stel een pc samen met dezelfde of betere configuratie voor hetzelfde, of minder geld. Met al de gadgets erbij natuurlijk, want die kosten ook.
robust² zei:Medion krijgt die kosten dan ook zo laag, door allemaal merkloze of eigen versies van onderdelen erin te steken. En ik heb al serieus veel gevloekt op mijn Ati 9800 'XL' en mijn kaartlezer die het ook wel vaker laat afweten.
Terror Factor zei:Ja, en dus zijn ze ook daadwerkelijk goedkoper. Voor de meeste mensen steekt die videokaart zo nauw niet, voor gamers, ja oke.
Die geheugenkaartlezer zal eerder pech zijn, hier werkt ie perfect.
Medion-pc's zijn zeker geen slechte koop.
De kaart nu werkt deftig, zolang je geen game speelt, dan loopt hij binnen de 5min vast, dat kan niet echt de bedoeling zijn he? (en da's nu al de 4e die erin zit!)Dayofdead zei:Als de mensen in de Aldi een pc zien staan denken ze direct 'Goede pc en supergoeikoop!' NIET dus. Mensen zouden beter is beginnen beseffen dat een pc geen €3000 meer moet kosten en dus niet alleen den Aldi voor €900 een degelijk systeem kan verkopen. Voordat je iets koopt van €1000 is het toch normaal dat je op verschillende plaatsen gaat kijken buiten in een Aldi winkel.

robust² zei:Nou, artefacts over heel je scherm is zélfs voor niet-gamers redelijk vervelend hoorDe kaart nu werkt deftig, zolang je geen game speelt, dan loopt hij binnen de 5min vast, dat kan niet echt de bedoeling zijn he? (en da's nu al de 4e die erin zit!)
En die kaartlezer durft gewoon soms eens verdwijnen voor een paar dagen, maar echt verdwijnen :/

Terror Factor zei:Vroeger nooit last van gehad(ma da was toen wel een standaard videokaart,ni zo een speciaal model), m'n neef heeft ook zo een 9800XXL, heeft ook geen enkel probleem. Ook geen problemen op mn microstarpc, noch bij de videokaart, noch bij de kaartlezer.
My guess: you're having bad luck
w3bb3r: gij hebt dan ook wel 300€ ofzo meer betaald, en ge hebt geen blueray/hd drive, die ook nog eens 300€ kost...
ComputerVISTA zei:'k Heb er genoeg gerepareerd om zo'n toestanden aan niemand aan te raden.
gentille zei:Ik ben het ook aan het overwegen om me die externe harde schijf aan te schaffen, is wel verleidelijk. 500 GB voor een goeie 100 €'s
