Archief - Aldi pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Laurens100

Legacy Member
bwoa hier staat er al 6 jaar medion pc en die werkt nog altijd. De voeding van onze pc van tones was al na een half jaar kapot.

S.conceiçao7

Legacy Member
idd heb ook een medion, en gaat al 4 jaar mee.

medion-bashen is gewoon stoer, op zo'n forum als dit hier, vol hardware wijsneusen. /care

ComputerVISTA

Legacy Member
lol... als er iets niet wordt aangeraden en een bep. persoon heeft het toch zijn ze nogal snel op de teentje getrept ^^

the_vee

Legacy Member
heb vroeger ook nog 3 medion pc's gehad, altijd waar voor zen geld!

Robust²

Legacy Member
Ik heb ook een Medion, en werkt ook nog perfect na 4 jaar.. En 3 grafische kaarten later :)
Hun service was goed, maar ze zijn niet zo lang geleden samengevoegd met Medion NL als ik me niet vergis en daar heb ik nog geen ervaring mee.
Ik zou ze zelf zeker ook niet meer aanraden, tegenwoordig zijn er genoeg andere, veel betere andere alternatieven. Zeker die bootleg modellen van grafische kaarten etc zijn zéér vervelend en slecht meestal.

blackman

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
idd heb ook een medion, en gaat al 4 jaar mee.

medion-bashen is gewoon stoer, op zo'n forum als dit hier, vol hardware wijsneusen. /care

Er zijn genoeg argumenten aangehaald om te bewijzen dat die Medion pc's eigenlijk niet zo goed zijn, misschien wel voor iemand die alleen het internet gebruikt(en lichtere programma's)...Maar eens je met zwaardere toepassingen begint te werken zal deze pc snel het onderspit delven.
Dus stop met u E-thug posts, ge maakt u eigen er alleen maar belachelijk mee.






PS. en als het u niks kan schelen blijf dan weg uit deze thread, ok? :ironic:

S.conceiçao7

Legacy Member
e-thugs, blackman :lol:

en ik post gewoon mijn ervaringen, punt uit.
gij ga mij nie zeggen of ik mag posten hier of niet hoor

Lon$daLe

Legacy Member
Wundagore zei:
vind het altijd geweldig hoe ze daar een processor insteken met ne FSB van 1333 mhz en dan ram geheugen van 667 Mhz ( dacht ik dat het deze snelheid was)

bottleneck anyone ? :lol:
:rofl:

euhm da ram moete x2 doen dus 1333 ,drm dat er hier opt forum ook altijd 667mhz Valueselect wordt aangeraden

blackman

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
e-thugs, blackman :lol:

en ik post gewoon mijn ervaringen, punt uit.
gij ga mij nie zeggen of ik mag posten hier of niet hoor

Ik duid u eerder op het punt dat je /care deed op het einde van u post, wat erop wijst dat het je niet veel interreseert, daarmee...;) .
En ineens héél het forum hardware-wijsneuzen noemen omdat juist bij JOUW de pc wel degelijk werkt is wel héél vetstrak hé. Het is alsof je ontkent dat er problemen zijn, en mensen die je erop wijzen dat ze er wel zijn noem je maar ineens een "hardware-wijsneus" :ironic: . Er komen meer technische problemen voor bij Aldi-pc's en deze gaan ook minder lang mee dan een samengestelde pc(van hetzelfde budget) PUNT POINT FINI.


greets

w3bb3r

Legacy Member
medion is goe..
behalve na een 1jaar als sommige drivers wil updaten dat het maar half lukt..
grafische kaarten zijn wel goed maar toch scheelt er iets aan..
en er zitten soms wat TE veel foefjes op die je toch nooit gebruikt
ook vervelend als je wil formateren via die recovery CD's :/
anders np

heb nu zelf pc hier laten samenstellen (zie sig) hier op forum en ben er ook content van.. mja..


offtopic: geen idee maar men oor begint hier zo te tuten en khoor niets meer :')

Amaryllis

Legacy Member
Sorry hoor maar mijn vriend zijn zelf samengestelde pc is heel wat minder lang meegegaan dan de medion pc die ik had. Ik ontken niet dat er problemen zijn met medion pc's maar die problemen heb je evengoed met zelf samengestelde pc's.

Het is enkel omdat er ineens een flink aantal van de medion pc's in dezelfde periode verkocht worden dat het zo bekend is.

We hebben er nu ook weer last van. Vriend en ik hebben allebei een nieuwe pc, zelf samengesteld. We hebben dezelfde specs en hij heeft problemen met de powersupply, ik niet. Toeval dat hij het heeft. Er kan altijd wel iets mis zijn met een onderdeel, dat heb je nu eenmaal niet in de hand.

ng

Legacy Member
De dienst na verkoop bij Medion is wel vrij slecht. Heb het al een aantal keer gehoord en zien gebeuren bij de laptop van een kennis.
Scherm kapot, laptop binnen, scherm terug gemaakt. Nog geen twee weken later, opnieuw scherm kapot, opnieuw binnen. Enzovoort enzovoort.

Oldskooler

Legacy Member
Ik heb al redelijk wat spullen gehad van medon, allemaal brol.

Externe harde schijf, een jaar later al kapot. Die adapter voelde ook constant gloedheet aan. Mijn pa had ook zo een, exact hetzelfde scenario. Is een week later kapot gegaan dan die van mij :D.

Usb stick, die heeft het snel laten afweten. Een half jaar of zo meegegaan, die van dell werkt nog altijd.

Medion cd's, het bespreken nog niet eens waard.

Een medion pc heb ik nooit gehad, onze pa heeft ooit wel een pc in de lidl gekocht, dat was toch ook niet alles. Dvd-rom die het na een week begaf, zware bewerkingen gingen niet, of de pc viel uit door de hitte. Dat merk van die dvd-writer echt zo iets compleet onbekends.

Nee, dan liever wat meer uitgeven.

Gentille

Legacy Member
Ik ben het ook aan het overwegen om me die externe harde schijf aan te schaffen, is wel verleidelijk. 500 GB voor een goeie 100 €'s

Stancke

Legacy Member
Voor een externe back-up schijf geef ik liever paar extra euro's uit:)

Stimpy

Legacy Member
mijn medion van nu 5 jaar oud bolt nog altijd
kheb eigelijk totaal geen behoefte aan een sterkere pc (heb wel nog laptop van t werk ma dan nog .. )
voor gewoon internet msn en office gaat die 5 jaar oude pc nog perfect, als niet gamer is een pc eigelijk wreed goedkoop ^^
voor photoshop en af en toe geen gameke pak ik de laptop wel voor die paar keer dak da es doe

Creeping Death

Legacy Member
Oldskooler zei:
Ik heb al redelijk wat spullen gehad van medon, allemaal brol.

Externe harde schijf, een jaar later al kapot. Die adapter voelde ook constant gloedheet aan. Mijn pa had ook zo een, exact hetzelfde scenario. Is een week later kapot gegaan dan die van mij :D.

Usb stick, die heeft het snel laten afweten. Een half jaar of zo meegegaan, die van dell werkt nog altijd.

Medion cd's, het bespreken nog niet eens waard.

Een medion pc heb ik nooit gehad, onze pa heeft ooit wel een pc in de lidl gekocht, dat was toch ook niet alles. Dvd-rom die het na een week begaf, zware bewerkingen gingen niet, of de pc viel uit door de hitte. Dat merk van die dvd-writer echt zo iets compleet onbekends.

Nee, dan liever wat meer uitgeven.

Dan hebt gij gewoon pech gehad..

Mijn usb stickske (van maar liefst 256 MB :p) werkt nog altijd; ik vraag me zelfs af, hoe ge dat in godsnaam kapot krijgt.
M'n vader heeft een externe hd, ook nog nooit probs mee gehad..

Ge moet er gewoon wa geluk mee hebben, da's met alles zo.
Mijne laptop(HP) heeft na welgeteld één week opgegeven..
Het scherm van iemands Dell hier valt geregeld uit, nen andere zijnen Ibook reboot gewoon uit zichzelf..
Uiteindelijk valt er over elk "merk" wel iets te vertellen.

Ik ben ni zo'n Medion fan, maar 't afdoen als brol.. da's wat voorbarig imo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan