Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Leprechaun3 zei:idd heb ook een medion, en gaat al 4 jaar mee.
medion-bashen is gewoon stoer, op zo'n forum als dit hier, vol hardware wijsneusen. /care
Wundagore zei:vind het altijd geweldig hoe ze daar een processor insteken met ne FSB van 1333 mhz en dan ram geheugen van 667 Mhz ( dacht ik dat het deze snelheid was)
bottleneck anyone ?![]()
Leprechaun3 zei:e-thugs, blackman
en ik post gewoon mijn ervaringen, punt uit.
gij ga mij nie zeggen of ik mag posten hier of niet hoor
.
.gentille zei:Ik ben het ook aan het overwegen om me die externe harde schijf aan te schaffen, is wel verleidelijk. 500 GB voor een goeie 100 €'s
Oldskooler zei:Ik heb al redelijk wat spullen gehad van medon, allemaal brol.
Externe harde schijf, een jaar later al kapot. Die adapter voelde ook constant gloedheet aan. Mijn pa had ook zo een, exact hetzelfde scenario. Is een week later kapot gegaan dan die van mij.
Usb stick, die heeft het snel laten afweten. Een half jaar of zo meegegaan, die van dell werkt nog altijd.
Medion cd's, het bespreken nog niet eens waard.
Een medion pc heb ik nooit gehad, onze pa heeft ooit wel een pc in de lidl gekocht, dat was toch ook niet alles. Dvd-rom die het na een week begaf, zware bewerkingen gingen niet, of de pc viel uit door de hitte. Dat merk van die dvd-writer echt zo iets compleet onbekends.
Nee, dan liever wat meer uitgeven.
) werkt nog altijd; ik vraag me zelfs af, hoe ge dat in godsnaam kapot krijgt.