Doggiedog
Legacy Member
nog enkele van vorig jaar:
- wanneer ge olie verwarmt op een kookplaat omdat ge niet beschikt over een frituurketel op uw peda (kotachtige verblijfplaats), zorg er dan voor dat ge het niet te lang laat staan zonder uw te frituren eten erin te smijten. Dat kan een brandje in uw kookpot vermijden.
- wanneer ge een brandje in uw kookpot hebt doordat de olie erin te warm werd, steek het dan zeker en vast niet onder de waterkraan om te blussen! Het was een magnifieke vuurbal die reikte tot aan het plafond. En ik heb een goede beschermengel, want enkel mijn duim was een klein beetje verbrand (op tijd weggesprongen doordat ik de warmte al voelde opkomen nog voordat ik iets doorhad).
- wanneer ge olie verwarmt op een kookplaat omdat ge niet beschikt over een frituurketel op uw peda (kotachtige verblijfplaats), zorg er dan voor dat ge het niet te lang laat staan zonder uw te frituren eten erin te smijten. Dat kan een brandje in uw kookpot vermijden.
- wanneer ge een brandje in uw kookpot hebt doordat de olie erin te warm werd, steek het dan zeker en vast niet onder de waterkraan om te blussen! Het was een magnifieke vuurbal die reikte tot aan het plafond. En ik heb een goede beschermengel, want enkel mijn duim was een klein beetje verbrand (op tijd weggesprongen doordat ik de warmte al voelde opkomen nog voordat ik iets doorhad).
(I know, I know, beginnersfout, maar ik had de bal wel
)


