Archief - Al doende leren we

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HighWire

Legacy Member
Als ge van zin zijt voor door te drinken, ruim u kamer op!

Waarom? Hierom:

Na een nacht stevig drinken kom ik thuis met men zatte botten, ik strompel naar men kamer, zwaai men deur open, wandel binnen, struikel met men zatte botten over een loslopende schoen en kom met men kin op de rand van men buro terecht...

Nuja, ff erover wrijven, met wat gesakker men kleren uit en in bed...

Word ik wakker met een enorme metaalsmaak in men mond, kdoe men ogen open en kijk naar men laken, allemaal bloed! Kijk naar men kussen, nog meer bloed!

Ikke in paniek naar de badkamer, men mond vol met bloed!

Toen ik op de rand van men buro donderde waren men voorste tanden in men lip gegaan :p

Moraal van het verhaal: ruim je kamer op en kijk uit voor loslopende schoenen! :D

fordjah

Legacy Member
Als je met den auto een ongeval hebt (groot of klein) blijf gewoon staan en bel de politie. Als die er achter komen maken ze der anders vluchtmisdrijf van en dat kost veel geld. Zelf meegemaakt :unsure: :cry:

KoenDK

Legacy Member
als uw keuken in brand staat, geen water over gieten

als je dit forum bezoekt, negeer dan Hmgrwngd zijn posts

GeTa

Legacy Member
Als het jeukt moet je krabben.

Als ge met een training aan gaat mountainbiken; plak de rechterpijp dicht met plakband of steek ze in uw kous. Anders draait dat tussen da spelement. :P

Licargon

Legacy Member
-V-Maxxor- zei:
Betaal nooit gewoon de prijs die ze zeggen aan de kassa.

Vandaag 14€ korting gehad omdat ze de prijs verkeerd hadden aangeduid aan de rek, en die prijs betaal je! Heb ik ze dan ook even duidelijk gemaakt.
Sukkelaars :)

Kheb zo in den tijd in holland Body harvest voor 5 gulden ofzo gekocht terwijl het eigenlijk... veel meer moest zijn (dno hoeveel), die beginnen daar die dooskes te herprijzen, maar ons oma had er nog eentje in haar handen ^^

Berd

Legacy Member
Ga geen mexicaans eten voor I Love Techno. De combinatie van mexicaans, drank, ilt hamburger, braadworst en pizza geeft de dag nadien zéér onaangename gasontsnappingen.

Jond3

Legacy Member
flessen nooit vastnemen bij de dop, deze kan loszitten waardoor de fles op de grond kapotvalt of de helft uit de fles leegloopt. als dit bij een parfumflesje gebeurt ben je ineens veel geld kwijt=> niet leuk!

Marly

Legacy Member
Situatie :

Ik ga iets gaan drinken met een heel goede vriendin van me. Zegt ze tegen mij dat ze zich niet goed voelt en dat er veel problemen zijn in haar leven etc. Ze gaat naar huis. Andere vrienden komen later die avond toe in het café toe en vragen hoe het gaat met die bepaalde vriendin.

Ik zeg gewoon dat ze haar niet zo goed in haar vel voelde (zonder details) en dat ze al naar huis vertrokken is. Ze vroegen de reden maar ik hiled mijn mond.

2 dagen later krijg ik telefoon van haar en zegt ze me dat ik haar vertrouwen geschonden heb en dat ze me nooit meer wilt spreken/zien. Gewoon omdat ik gezegd had tegen die andere vrienden dat ze haar niet goed voelde. Volgens haar had ik gewoon moeten zeggen dat ze zich prima voelde. Gevolg = einde vriendschap.

Moraal van het verhaal : Nooit de waarheid zeggen tegen andere vrienden over uw beste vriend(in).

Women, I'll never understand them.

^^pathfinder^^

Legacy Member
Als ge u doucht en ge wilt zien dat er geen shampoo meer op u zit, gewoon eens vegen aan uw no-mans-land. Als er daar geen shampoo meer hangt zit ge safe.

icerulez

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
Als ge u doucht en ge wilt zien dat er geen shampoo meer op u zit, gewoon eens vegen aan uw no-mans-land. Als er daar geen shampoo meer hangt zit ge safe.

:eek:

icerulez

Legacy Member
Berd zei:
Ga geen mexicaans eten voor I Love Techno. De combinatie van mexicaans, drank, ilt hamburger, braadworst en pizza geeft de dag nadien zéér onaangename gasontsnappingen.

Volgens mij is het de pizza, want ik heb geen mexiacaans gegeten, alleen de ilt pizza & drank en kheb er ook last van. Hij was nochtans lekker :sop:

HighWire

Legacy Member
Namzu zei:
gij doet shampoo aan u no-mans-land?
Is da om u asshair te wassen ofzo?

Eerst wassen en dan een mohawk erin zetten he, volledige nieuwe sensatie elke keer je gaat zitten...

Blanco

Legacy Member
Als je veel geld wil lenen van een vriend, vraag je dan eerst af wat je het hardste nodig hebt.
Dat geld of die vriend?

HighWire

Legacy Member
vrienden en geld lenen is risky business...

Ik persoonlijk zou alleen geld durven lenen van enorm goede vrienden en dan nog maar kleine bedragen...

Naxalite

Legacy Member
Heb geen bekertje bier bij op de openbare weg tussen 00.00u en 08.00
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan