Bubba
Legacy Member
q-ball_NBK zei:Tip:
Als je tegen geparkeerde wagens rijd, rijd niet zomaar weg, maar steek je gsm nummer tussen de ruit en draag de gevolgen van je gereden schade door de eigenaar van de andere wagen te vergoeden.
Beter is:
Als je tegen geparkeerde wagens rijd, rijd niet zomaar weg, maar steek een papiertje tussen ruitenwissers met de tekst:
"Ik ben tegen uwe auto gereden. Al die sukkelaars die hier staan te kijken denken nu dus dat ik mijn gegevens aan het noteren ben, haha. Allé, doei."
En nee, ik heb dit niet uit een film geript.



wat een kakmentaliteit.
Met als gevolg een blauw oog