Musk
Legacy Member
JoeCatshoe zei:De geluidskwaliteit van een x-fi is beduidend beter dan die van on board audio, biedt zeker een meerwaarde indien hij een surround heeft.
Ik weet niet of je het goed beseft, maar een X-fi is slechts een opgewaardeerde versie van de meeste onboard-geluidskaarten. (realtek)
Ik ben dagelijks bezig met hoogwaardig audiomateriaal en ik kan je verzekeren dat zelfs op monitors van om en bij de €1000 euro het verschil met een onboard en zo'n x-fi-kaart miniem zal zijn.
Pas wanneer je met degelijke audio-interfaces werkt in combo met gebalanceerde uitgangen/ingangen zal je een meerwaarde krijgen. Ook zullen de audiobestanden van hoogwaardige kwaliteit dienen te zijn om dit verschil kleur te geven. (FLAC/wav/...)
Dus met een Logitech-set of eender welke set die je in pakweg de mediamarkt kan kopen zal je geen verschil horen.

)
Nja da zou ook maar nutteloos zijn, gief volledig new gen ? 
