Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
flyingdutchman zei:Ziet er goed uit, ik weet niet of je van plan bent later extra videokaarten erbij te steken, want 500W is meer dan genoeg voor een 6970...
doe ze maar, ik wacht nog een uurtje of 2.SiM0 zei:Waarom zijn die mensen die (bijna) niks van ne computer, toch allemaal zo voor de I7? Is het dan zo moeilijk te begrijpen dat die HT NIET werkt bij games?
Ma bon, zolang het uwe portemonnee is die betaalt, maakt het mij nie uit.
)
phate_13 zei:Besef wel dat je bij de assemblage garantie dus je volledige pc zult moeten terugsturen als er iets mis is.
Persoonlijk ben ik er tot nu toe altijd in geslaagd om zelf de oorsprong van een defect te vinden en dan ook alleen dat onderdeel op te sturen voor RMA. Op die manier ben je tenminste niet je volledig pc kwijt voor die periode.
Maar dat moet je zelf afwegen natuurlijk. Dan moet je zelf de moeite kunnen en willen doen als er iets defect is.



SiM0 zei:Waarom zijn die mensen die (bijna) niks van ne computer, toch allemaal zo voor de I7? Is het dan zo moeilijk te begrijpen dat die HT NIET werkt bij games?
Ma bon, zolang het uwe portemonnee is die betaalt, maakt het mij nie uit.
Phaetor zei:Overdrijf niet zo lol. Hoogstens een paar man die zo redeneren en dat is dan wss ook nog gebaseerd op slecht advies o.i.d.
En dan heb je ook nog altijd mensen die gewoon high end stuff kopen louter omdat het high end is![]()
