Chill gasten
Ik denk dat ik deze keer een ati ga kopen, een 6970 en later zo'n 2de bijschakelen.
Nividia heb ik overwogen, die 580GTX ziet er een beest uit, maar als je kijkt naar prijs/kwailiteit, krijg je meer voor je centen van een 6970 denk ik.
@ maxim yes, I know maar nu te laat

, kzal gwn wachten om alles in 1 keer te kopen (ook een veelgemaakte fout mss?

)
Zo kan ik er onmiddelijk aan beginnen.
Eenmaal wat geoptimaliseerde drivers van ati voor deze laatste zullen de prestaties wel dicht bij elkaar aanleunen. (als dit nu al het geval niet is)
Voor mij maakt het niet echt uit welk merk. Phsyx vind ik persoonlijk nutteloos om daarvoor te betalen alsook die andere nvidia onlly optie.
Even ter zijde dit is mijn volgorde van grafische kaarten:
- Voodoo 3dfx
- Nvidia Geforce2
- Nvidia Geforce 4ti
- ATI Radeon 9800pro (flashed naar xt)
- 8800GTX
- 9800GT
-En nu dus een HD6970 (later in xfire)
Edit: nog NIET vermeld hier. Mijn resolutie is 1920x1080 / samsung HD2333 (kwou men n64 erop kunnen aansluiten

)