Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga deze keer zelf geen voorstellen doen maar enkel mijn mening geven, heb de laatste tijd nogal last van mn ogen dus een hoop reviews lezen lukt nu niet, de volgende keer doe ik wel weer 100% mee, tegen dan heb ik wel een brilleke zoals al de ouwe ventenflyingdutchman zei:1) De windows apart zetten, aangezien de helft of meer geen windows neemt, maar de totaalprijs is dan wel meteen 100€ duurder, waardoor er toch minder in onze systemen gaat.
2) Bij Systeem 1 en 2 de kast vervangen door de antec+voeding. scheelt geld en is eigenlijk ruim zat.
3) systeem 1 nog wat besparen, zodat het verschil tussen Systeem 1 en 2 groot genoeg is.
4) kast van Systeem 4 veranderen (een 5970 past namelijk enkel in een CM690II als je de drive cage weghaalt).
5) CM690II als optie laten bij Systeem 3. Veel mensen willen wel de X4 955, maar hebben geen behoefte aan meteen dan zon dure case.
6) in navolging van 5: een tussensysteem maken met een 955 en een 5770.
7) een AMD 8xx chipset als optie bij systeem 3. dit biedt immers 333.
8) moederbord van Systeem 4 updaten naar 333.
9) Afschaffing van de 5850 (prijs is veel te hoog. voor 50€ meer heb je 5870, en voor hetzelfde bedrag heb je 5770x2)
10) prijsupdates.


Daar is het volgens mij te vroeg voor. De games beginnen nu nog maar goed de x4 te ondersteunen dus ik zou wachten tot een volgende update van de systemen en wat centen besparen. Maar dat is natuurlijk mijn idee daarover.flyingdutchman zei:gaan wij voor 6-cores?

Beemerke zei:Daar is het volgens mij te vroeg voor. De games beginnen nu nog maar goed de x4 te ondersteunen dus ik zou wachten tot een volgende update van de systemen en wat centen besparen. Maar dat is natuurlijk mijn idee daarover.
(en je krijgt er de Turbo-functie bij, wat de andere phenom 's niet hebben.)Merdor zei:van die 6cores zou ik ng ff wegblijven maar een i3 530 zou ik nog wel in een van de systemen weg moffelen
, anders kunnen we er niet over discussiëren...Mette2 zei:Een beetje onderbouwen kan geen kwaad he Merdor, anders kunnen we er niet over discussiëren...

flyingdutchman zei:het probleem is dat het meoderbord al gauw 50€ meer is als een AMD bord...
over die 6-core. Feitelijk is die 6-core, als hij slechts 4 cores gebruikt, ook al snel genoeg voor de meeste games, dus misschien moeten we de intel i5 750 wel compleet weglaten.
Ik weet dat we dan sterk tegen de stroming in gaan varen, maar als we er allemaal achter staan, en genoeg benches hebben om het te staven...
Ik zie de laatste tijd steeds vaker dat het feitelijk niet echt de moeite meer is om een i5 750 te kopen:
1) AMD X4 955 is bijna net zo goed, voor een fractie van de prijs (goedkoper bord + cpu)
2) Zowel apps als games evolueren stilletjes aan naar gewoonweg meer cores, en niet meer gigahertzen, waardoor het voordeel van een snelgeclockte cpu (Dus feitelijk het voordeel dat een i5 750 heeft tov een X4 955) gewoon wegvalt.
Maar aan de andere kant hebben wij altijd cpu's met HT afgeraden omdat het 'Niet nodig is' en enkel 'nodig voor zware videorendering', terwijl we daar nu dan zelf mss toch voor zouden kiezen omdat het krachtiger is voor games. Zo gaan we wel in ons eigen voeten schieten.
... tsja keuzes keuzes
Zoals je zegt moet je een beetje in dezelfde lijn blijven zoals ze opgesteld zijn.flyingdutchman zei:Maar aan de andere kant hebben wij altijd cpu's met HT afgeraden omdat het 'Niet nodig is' en enkel 'nodig voor zware videorendering', terwijl we daar nu dan zelf mss toch voor zouden kiezen omdat het krachtiger is voor games. Zo gaan we wel in ons eigen voeten schieten.
... tsja keuzes keuzes