Reverz
Well-known member
Ergens verschiet ik hier niet van maar ik dacht eerder dat het kwam door wat hij zelf omschrijft als "because when you are in a bigger pack everybody at the back starts panicking and accelerating to go to the front." en dat je achteraan het pak dus niet alleen meer vermogen moet trappen dan de mensen vooraan maar vooral ook nóg meer vermogen voor de mensen die net voor u ook achteraan rijden en hetzelfde proberen te doen.Er zit blijkbaar een bug in de pack dynamics waardoor opschuiven in de groep moelijker is als ik het goed begrijp.
![]()
PD4.1 causes odd RoboPacer behavior [KNOWN ISSUE - FIX PENDING]
Ok everyone, settle down. I have some announcement to make and some kudos to give to those that persisted in complaining about a possible problem. (irony)Because we at Zwift don’t care anymore about feedback from users…(/irony), I went on to search and double check for problems related with the...forums.zwift.com
Zoeken naar post van David DavidP.
Waarschijnlijk is dit een indirect gevolg van het uitschakelen van die slingshot beweging die je vroeger had. Ik heb er dinsdag tijdens de ZRL op gelet van zoveel mogelijk mooi vooraan te blijven rijden (2-3de rij) ipv helemaal achteraan de groep en ik had het gevoel dat dat veel makkelijker was dan achteraan te hangen zoals vorige week (of ik had gewoon een betere dag, dat kan ook natuurlijk).
Wel cringe reactie voor een support medewerker, effe calimero gaan spelen "(irony)Because we at Zwift don’t care anymore about feedback from users…(/irony)". Redelijk schaamteloos eigenlijk. Klagers heb je toch overal... de meeste mensen komen ook niet naar zo'n support forum om te zeggen hoe goed het allemaal wel niet is.
e ronde.
. Vrij zeker dat ik mijn rit gewoon zou beëindigen, fck it.
. Als je al geen overschot hebt valt dat wel tegen. Boven waren we dan in een groepje van 10 toen de voorlaatste het wiel loste, met 2 gelost, manman
.
waarschijnlijk waren de Aspero of de Crux de betere keuze geweest.
anders had ik misschien toch nipt kunnen aanpikken.