ns_man
Well-known member
Absoluut! Ook reeds mee gevlogen en zeer tevreden van.
Vluchten zijn geboekt: 10 Oct - 30 Oct. Planning een beetje gewijzigd op basis van feedback/extra opzoekwerk en interesse:
10-okt BE > Nairobi 11-okt Nairobi > Cape Town 12-okt Cape Town 13-okt Cape Town > Cape Peninsula (1u) 14-okt Cape Peninsula > Stellenbosch & Franschhoek 15-okt Stellenbosch & Franschhoek 16-okt Stellenbosch & Franschhoek 17-okt Stellenbosch & Franschhoek > Hermanus (2u) 18-okt Hermanus 19-okt Hermanus > Wilderness (4u) 20-okt Wilderness > Knysna > Plettenberg Bay (1u) 21-okt Plettenberg > Tsitsikamma NP > Storms River > PE (1u) 22-okt Port Elizabeth > Durban (vlucht) > Drakensberg (3,5u) 23-okt Drakensberg 24-okt Drakensberg > Panorama Route (6-7u) 25-okt Panorama Route 26-okt Panorama Route > Kruger 27-okt Kruger National Park 28-okt Kruger National Park 29-okt Kruger National Park > Johannesburg 30-okt Johannesburg > BE
Ik weet natuurlijk niet wat uw interesses zijn, maar ik vind uw tijd in CPT (peninsula) wel aan de korte kant. Zeker omdat je daar toekomt en ik het persoonlijk aangenaam vind om voldoende tijd te hebben om te acclimatiseren
. (edit: hangt natuurlijk wal af wanneer je landt)Wat betreft CPT zelf: V&A Waterfront is niet echte de moeite waard, maar hier kan je wel een fietsje huren en naar Camp's Bay fietsen (en fiets daar achterlaten). Vond ik de max: beetje cruizen met o.a. zicht op de 12 apostelen, heel vet!
Babylonstoren is trouwens erg hip/mooi, maar te groot/commercieel naar mijn smaak (ook een gigantische voedselvergiftiging aangehouden, al zal dat wel toeval zijn). Wij verbleven trouwens in Tempel Wines (in Paarl): uitgebaat door een Belg, maar één van onze beste verblijven van heel de reis.
Laatst bewerkt:
Merci voor input!