Zou je zelf aan een tv-programma meedoen?

Zou je zelf aan een tv-programma meedoen?

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Kameraden hadden mij eens ingeschreven voor Blind Date, maar uiteindelijk kreeg ik een uitnodiging voor De Ideale Schoonzoon (terwijl ik dus van niets wist, de snodaards!). Uiteraard vriendelijk bedankt 😁.

Met de slimsten van de klas (lagere school) wel eens deelgenomen aan een quiz op WTV, gepresenteerd door Werther Van der Sarren ("Kleur bekennen" was dat volgens mij). Toen verloren van Sint-Vincentius Ieper, als ik het mij goed herinner.
 
Ik heb hier al over nagedacht met De Mol. Zou tof zijn om mee te doen, maar ik heb geen fysiek en ben ook gene held op hoogte. 'k Zou maar voor paal staan vrees ik. Ik zou ook bezorgd zijn over hoe ik overkom, en ik weet niet of ik het zou zien zitten om door iedereen vastgeklampt te worden op straat enz om te vragen 'EN WIE IS HET???'
Ik ben wel 1 keer zeer kort geïnterviewd geweest (letterlijk 1 zin) nav stakingen van het OV. Ah en 1 keer op de radio om een nummer aan te vragen, maar ik zat toen net op de autostrade in mijn auto en ik dacht ik praat wat luider, maar achteraf gezien was ik waarschijnlijk luid genoeg dat ze mij zonder GSM ook hoorden in Brussel :laugh:
Daar heb ik wel van ne collega of 2-3 een opmerking van gekregen omdat ze mijn stem herkenden.
 
Laatst bewerkt:
Meegedaan aan de Canvascrack en er roemloos uitgegaan in mijn eerste duel tegen de crack. Wel een paar fijne mensen ontmoet. Ook geleerd dat TV-opnames vooral veel wachten betekent en dat de make-up na een tijdje serieus begint te jeuken.
 
Dit jaar meegedaan met de bachelor en een paar jaar geleden met temptation island.
Tot nu toe geen spijt van, integendeel.









Vroeger als kind eens meegedaan met de quiz in schuif af. Telkens als die aflevering op tv kwam werd ik daarmee de volgende week op school wat mee uitgelachen:(
Dan hoorde ge mensen zo s-c-h-u-i-f-a-schuif af zingen:baard: (dat intro liedje)
Ben jij het Fabrizio ? :unsure:
Edit: gvd, laatste blz niemeer gelezen voor te posten :D
 
Met mijn job (douane) loop ik blijkbaar sowieso het risico om in een tv-programma te komen.
Ze zijn hier al 2x opnames komen doen, voor Discovery en voor VRT (binnenkort uitzending).

Gelukkig ben ik zelf niet echt in beeld (loop eens een seconde in de achtergrond), maar het is blijkbaar part of the job.

Mijn neef heeft mij ooit eens gevraagd voor een soort dating programma waar de vrouw van een koppel als test bij mij thuis zou moeten komen eten, "als relatietest", maar daar heb ik toch echt voor bedankt.
Douane Zaventem? :)
 
Ik ben kort geïnterviewd geweest voor de VTM voor een onderdeel van het 7-uur journaal (was rond 2007) n.a.v. mijn thesis.
Achteraf ook nog een interview op Radio 1, zelfde onderwerp.
Ik wil nog gerust nog wel eens op tv komen, een quiz zou wel tof zijn.
 
Ik heb ooit aan een televisieprogramma meegedaan. Ondertussen zo'n 17 jaar geleden.

Ollie duikt onder...
Als ik eraan terugdenk... Beetje schaamtelijk.
 
Ik ben veel te introvert en zelfbewust om aan een tv programma mee te doen. Ik zou mezelf doodschamen achteraf, zelfs bij iets "normaal".

Onlangs wel naar "dat eet dan gelukkig zijn" gekeken met Bockie, en m'n kindjes willen doodgraag dat diene mens eens bij ons komt eten 🤣
 
Ik zou wel eens willen meedoen met Homo Universalis in Iedereen Beroemd
Dacht ik ook maar het is echt absurd hoeveel dagen je beschikbaar moet zijn. Telkens van 08:30 tot 18:30. Veronderstellen dat ge doorgaat natuurlijk :unsure:

- Zaterdag 9 juli
- Zondag 10 juli
- Maandag 11 juli
- Dinsdag 12 juli
- Vrijdag 15 juli
- Zaterdag 16 juli
- Zondag 17 juli
- Maandag 18 juli
- Donderdag 21 juli
- Vrijdag 22 juli
- Zaterdag 23 juli
- Zondag 24 juli
- Dinsdag 26 juli
- Woensdag 27 juli
- Donderdag 28 juli
- Zaterdag 30 juli
- Zondag 31 juli



Ik wou ook altijd meedoen met De Mol maar vorig weekend toevallig op stap geweest met een paar kandidaten van het voorbije seizoen en holy fuck, hoe vaak die worden "lastig gevallen" en bekeken. Nooit zou ik het willen
 
Laatst bewerkt:
Een keer samen met mijn vriendin geïnterviewd geweest door WTV omdat we naar een pianoconcert gingen. Ik ben de naam vergeten van wie maar dat waren daar enkel bejaarden en ze vroegen zich af wat de jeugd daar kwam doen.
Ik ben mooi mezelf geweest en heb akward en in paniek perfect dezelfde antwoorden gegeven als mijn vriendin.

Dus nee, voor mij geen tv. Het zou uitlachtelevisie worden.
 
Ik ben kort geïnterviewd geweest voor de VTM voor een onderdeel van het 7-uur journaal (was rond 2007) n.a.v. mijn thesis.
Achteraf ook nog een interview op Radio 1, zelfde onderwerp.
Ik wil nog gerust nog wel eens op tv komen, een quiz zou wel tof zijn.
ja maar dat is niet meedoen aan he... Dat is gevraagd worden voor een TV-programma. Ik ben ook al gevraagd - binnen een professionele context - voor (korte interviews) op TV. Ik voelde mij geen deelnemer aan het journaal :)

Moesten ik en Mrs. More jonger zijn dan zouden we wel deelnemen aan Temptation Island als koppel. Dat zou geweldig verwarrende tv zijn. Al zeggen we dat alleen maar als we dronken zijn :)
 
Terug
Bovenaan