Zou je zelf aan een tv-programma meedoen?

Zou je zelf aan een tv-programma meedoen?

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Als ik naar Blokken kijk stel ik me altijd vragen hoe sommigen erin geslaagd zijn om daar te belanden. Algemene kennis is van ondergeschikt belang. Zolang het uitzicht maar goed is.
 
Zou wel graag eens een kleine rol hebben in een fictieserie.
Één zinnetje tekst is al voldoende, zolang het maar geen figurantenrol is...
 
Ooit eens meegedaan aan een muziekquiz op TMF. Met dingen als De Mol zou ik wel graag mee doen, maar die filmpjes maken om uzelf voor te stellen ligt mij echt niet.
 
Als ik naar Blokken kijk stel ik me altijd vragen hoe sommigen erin geslaagd zijn om daar te belanden. Algemene kennis is van ondergeschikt belang. Zolang het uitzicht maar goed is.
Heb van een (mannelijke) collega inderdaad gehoord dat er eerst een soort test is om te zien of er wat algemene kennis is. Daarna zou er een soort cameratest zijn om te zien of ge "pakt op tv".

Zou wel graag eens een kleine rol hebben in een fictieserie.
Één zinnetje tekst is al voldoende, zolang het maar geen figurantenrol is...

Ik heb dan weer het omgekeerde! Ik sta niet graag in de spotlights maar ergens zitten / voorbij wandelen lijkt me dan wel weer tof. De dag zelf zie je een beetje hoe de productie er aan toe gaat en met wat geluk zie je jezelf later op de achtergrond op tv.
 
Een programma als De Mol zou ik wel eens willen meedoen, maar ik heb genoeg zelfkennis om te weten dat ik niet zou pakken op tv en ook nooit zou geselecteerd worden. En ik zou ook niet moeten weten van de (kortstondige) bekendheid die je krijgt na zo'n deelname.
 
Een programma als De Mol zou ik wel eens willen meedoen, maar ik heb genoeg zelfkennis om te weten dat ik niet zou pakken op tv en ook nooit zou geselecteerd worden. En ik zou ook niet moeten weten van de (kortstondige) bekendheid die je krijgt na zo'n deelname.
bij De Mol zijn het nu ook niet allemaal instagram modellen ze :unsure:
 
Nope, mensen onderschatten te weinig de impact, hoe klein die ook mag zijn.
Als je daar open voor staat, go for it.
Voor iemand die graag op zichzelf is en niet gewoon is zich in de kijker te stellen, zoals mezelf is dat geen optie. :biglaugh:

Ik ken iemand die ooit meegedaan heeft aan het rad van fortuin, en ik spreek nog over de jaren negentig, en we moeten dat nog aanhoren dat hij daar de frigo, de autobanden en de broodrooster heeft gewonnen... :rofl:
 
Als ik naar Blokken kijk stel ik me altijd vragen hoe sommigen erin geslaagd zijn om daar te belanden. Algemene kennis is van ondergeschikt belang. Zolang het uitzicht maar goed is.
Die preselectie was nochtans vrij pittig bij mij, ik snap het ook niet.

Ik had wel een paar keer de vraag niet goed gehoord omdat zodra Ben 1 woord zegt, je met twee als een gek op die toetsen begint te rammen. En vragen worden niet herhaald. :laugh:
 
Op zich zou ik toezeggen om mee te doen aan iets dat mij interesseert zoals De Mol. Maar ik zou er niet actief naar op zoek gaan. Ik zou mij ook wel soms zorgen maken over al het gezever dat er misschien mee bij zou komen. Ik denk dat die aandacht moordend kan zijn.

En dan ben ik al gelukkig geen bevallige vrouw. Mijn vriendin had na zo een tv-optreden al snel +50 berichten op Facebook en LinkedIn van zielige Gollum-achtige mannen. Dat was op zich wel lollig om te lezen, maar al snel kwam het besef dat dit vooral schrijnend is. Ik zou als vrouw zelfs geen toestemming geven om mijn naam op het nieuws te vertonen bij van die random nutteloze interviews bij een hittegolf.

Liefst van al zou ik gewoon mensen willen opzoeken zoals Louis Theroux en die interviewen. :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Me ingeschreven voor Big Brother vorig jaar uit pure impulsiviteit. Als er een nieuw seizoen komt, dan ga ik 't toch nog wel eens proberen.

Ahja, geïnterviewd door de Flair eens. En door een Luxemburgs automuseum.
 
Laatst bewerkt:
Me ingeschreven voor Big Brother vorig jaar uit pure impulsiviteit. Als er een nieuw seizoen komt, dan ga ik 't toch nog wel eens proberen.

Ahja, geïnterviewd door de Flair eens. En door een Luxemburgs automuseum.
Wat spreekt je zo aan om aan een seizoen van Big Brother mee te doen?
 
Als ik al aan iets zou meedoen, moet het wel een goeie ervaring opleveren, zoals De Mol.

Maar no way voor iets als Blokken of Komen Eten… wat bezielt iemand om daaraan mee te doen, tenzij je beroemd wil worden à la Lesley An Poppe…?
Blokken is gewoon voor het geld. Daar zitten geen wannabe influencers die aandacht zoeken.
 
Expeditie Robinson fzo, maar ik zou er snel uitliggen door constant ambras te maken met irritant volk zoals die eikel die nu in Huis gemaakt mee doet.
 
Terug
Bovenaan