Zou je zelf aan een tv-programma meedoen?

Zou je zelf aan een tv-programma meedoen?

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Nu ik eraan terugdenk. Heb es ne keer meegedaan aan de preselecties van WipeOut. Dat programma werd in Argentinië opgenomen dus dat leek me wel te gek om daar effe mee naartoe te vliegen. Preselecties waren uiteindelijk ergens in ne sporthal in de buurt van Sint Niklaas dacht ik. Je moest een parkoer afleggen over turntoestellen en touwen enzo. Voor je vertrok moest je een leuze schreeuwen. Ik vond dat er heel veel weirdos meededen die zich op de lompste manier expres lieten vallen om maar zo komisch mogelijk uit te zien. Ik dacht het slim aan te pakken en gewoon keisnel dat te doen, echt erover vliegen. Dus ik vertrek met de leuze. “Ik ben hier niet om op te vallen, maar om aan te vallen” !! En binnen de 10 seconden had ik da voltooid. Nooit nog iets gehoord van da programma.
Dan hebben wij daar samen gestaan want ik heb ook meegedaan, maar ook niet geselecteerd.
Ge moest ook nog een interviewke doen waarom ge wou meedoen.
 
Dan hebben wij daar samen gestaan want ik heb ook meegedaan, maar ook niet geselecteerd.
Ge moest ook nog een interviewke doen waarom ge wou meedoen.
Dan was jij waarschijnlijk ook niet weirdo genoeg :D Interview kan ik me niet meer herinneren, mss dat ik al eerder afgeserveerd werd.
 
Ik weet nog dat ik erna iemand op tv effectief had zien deelnemen met wie ik daar mee dat parcours gedaan heb. Good for him.
Dat moet 2008 geweest denk ik.
 
13jaar geleden geinterviewed door Tanja Dexters in de Algarve maar dat was al awkward voor mezelf , halve blackout voor die camera natuurlijk :D dus nee al zeker niet dat ik ooit mee doe aan een programma op tv
 
Totaal geen ambitie om op TV te verschijnen.

Wat ik al helemaal niet snap zijn mensen die 'de gewone man' willen vertegenwoordigen in nieuwsitems.
Bijvoorbeeld als het mooi weer is aan de kust: 'Ja het is mooi weer en dan komen wel al eens graag een crèmeke eten op den dijk' ...
Haha, echt, ik word nog liever dood gevonden.
 
Dit jaar meegedaan met de bachelor en een paar jaar geleden met temptation island.
Tot nu toe geen spijt van, integendeel.









Vroeger als kind eens meegedaan met de quiz in schuif af. Telkens als die aflevering op tv kwam werd ik daarmee de volgende week op school wat mee uitgelachen:(
Dan hoorde ge mensen zo s-c-h-u-i-f-a-schuif af zingen:baard: (dat intro liedje)
Ben je op date geweest met Fabrizio?

Hoe oud was je toen met schuif af?
 
Laatst bewerkt:
Ingeschreven voor de Canvas Crack (en door de preselectie), maar het programma werd afgevoerd toen Herman Van Molle écht fulltime besloot zich terug te trekken in de Zweedse bossen. Jammer dat er geen “harde quizzen” meer zijn op de Belgische TV.

Ook al 2x geïnterviewd als “man in de straat” op het nieuws.

Goede vriend van me “figureert” af en toe in Topdokters en spoed 24/7, en die is toch de vedette van het dorp als er weer een aflevering is geweest waarin hij te zien was 🤣.
 
Maar niemand herkent je waarschijnlijk nog?
Daar bij De Mol de kandidaten van de eerste seizoenen nog altijd daarop worden aangesproken…
Zelf ben je veel meer bezig met je eigen successen en falingen. Ik kan me gerust voorstellen dat je hartslag rond de 190 zit als je zelfs voor een gezelschap van 10 man een optreden geeft. Dus stel dat je bent ‘afgegaan’ op de comedy cup, mensen vergeten jou snel maar jij vergeet dat minder snel. Dus daarom vind ik dat wel echt knap en moedig. :unsure:
 
Zelf ben je veel meer bezig met je eigen successen en falingen. Ik kan me gerust voorstellen dat je hartslag rond de 190 zit als je zelfs voor een gezelschap van 10 man een optreden geeft. Dus stel dat je bent ‘afgegaan’ op de comedy cup, mensen vergeten jou snel maar jij vergeet dat minder snel. Dus daarom vind ik dat wel echt knap en moedig. :unsure:
Het waren de pré selecties. Was voor, als ik me niet vergis, stanny Crets, Liv Lavigne en pdw.

Het was gewoon wel echt niet goed maar een leuke ervaring en Adriaan VDH die toen presenteerde is nog een chille gast.

Heb wel mijn mop kunnen vertellen [wel niet uitgezonden en ik ben bijna 100 procent zeker dat nog niemand die mop gemaakt had]

Wat krijg je als Bert en Ernie mastuberen =================================

Sesamzaad
 
Me ooit eens in een zatte bui laten overtuigen om me in te schrijven voor de pappenheimers, maar niet geslecteerd. Gelukkig want eigenlijk zag ik het niet zitten.

Wel al eens op het vrt nieuws geweest (interview door Chris de Nijs).
 
aan reality nooit of te never. als het een duidings programma is, of bv om over ervaringen te vertellen gaat, dan wul ik er over nadenken
 
Mij hadden ze eens uitgenodigd voor dat programma met die nummerplaten en sportwagens.
Direct neen opgezegd.
 
Terug
Bovenaan