Ik vraag me nog steeds af hoe ze dit gaan berekenen bij mensen met een analoge teller?VREG heeft simulator voor capaciteitstarief online geplaatst.
In 2022 verandert uw energiefactuur, dankzij simulator kan u nu al impact op de kosten berekenen
![]()
In 2022 verandert uw energiefactuur, dankzij simulator kan u nu al impact op de kosten berekenen
De Vlaamse energieregulator Vreg lanceert vandaag <a href="https://simulatornieuwenettarieven.vreg.be/" target="_blank">een simulator</a> waardoor gezinnen en kleine bedrijven een beeld krijgen van het effect van het nieuwe capaciteitstarief op hun elektriciteitsfactuur. Gezinnen hoeven hun...www.hln.be
Edit: ik had het artikel nog niet gelezen. Het gaat een vast bedrag worden. Ook hier kunnen weer addertjes zitten.
Edit2: net wat verder gezocht. Blijkbaar het minimum bedrag, maar zouden de verbruikte stroomkosten hoger liggen dan bij een digitale meter. Dat laatste is nog een vraagteken dan.
Edit3: ik heb de berekening gemaakt via die simulator en ik val letterlijk van mijn stoel.
Laatst bewerkt:
.