Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zijn Mobile Vikings en Yoin de enige deftige telecom bedrijven in dit land?
Volgens Trustpilot hebben ze allebei 4+ sterren. Letterlijk alle anderen hebben minder dan 2 sterren. Echt gek, waarom doen zij zo goed vergeleken met bijvoorbeeld Hey telecom en zelfs Undo.
Ik zit bij Hey! (voor mijn gsm-abonnement) en ik heb daar toch even weinig problemen als voorheen met Proximus. Klantendienst is misschien iets moeilijker bereikbaar, maar voor de rest heb ik nog enkel probleem ondervonden. Perfect werkende app, facturering gebeurt vlot, ...
Mobile Vikings lijkt inderdaad 'completer' met hun viking deals, etc. Maar ik zou dubbel zoveel betalen als nu voor nog minder mobiele data, dus.
Er is echt wel véél goedkoper te vinden dan dit hoor. Orange love of Base via kabel, Scarlet via VDSL. Als je geen TV abonnement nodig hebt (Vlaamse zenders kunnen allemaal via hun app) is de keuze nog ruimer en kan het nog goedkoper (Mobile Vikings, Hey telecom, Yoin, ...), evt. gecombineerd met het TV aanbod van Base of TV Vlaanderen als je echt nog TV wil.
De ontvangst bij Mobile Vikings heeft niks specifiek met hen te maken, die gebruiken het Proximusnetwerk. Goeie ontvangst is een beetje chance hebben op basis van waar je woont maar globaal gezien heeft Proximus wel de beste dekking in België.