Zaterdag

Net tot de ontdekking gekomen dat het eigenlijk zat-erdag is oftewel zatterdag. Dat verklaart plots zoveel in mijn leven.

Zalig :love2: Vant weekend ook tickets besteld. Wel alleen maar zaterdag, want 2 dagen na mekaar zie ik niet goed komen. See you there for a zat piske 😎
Dat een weekend ticket overmoedig is, zijn we ook al van overtuigd. Maar da’s geen bezwaar om het toch te proberen. En maandag geen verlof. 😬

En maandag geen verlof. 😬
giphy.gif

Paar jaar geleden ook eens geweest, goed zat en genoten aan den Bonzai Stage, maar dat zand in uw schoenen is ergerlijk. :unsure:

Eindelijk Total Loss Festival dat doorgaat dit jaar, derde keer goede keer. Enige minpuntje gaan al die Hollanders zijn. Wel 2 dagen verlof gepakt de dagen erna, met 1 kom ik ni meer toe op mijne leeftijd. :laugh:

Paar jaar geleden ook eens geweest, goed zat en genoten aan den Bonzai Stage, maar dat zand in uw schoenen is ergerlijk. :unsure:

Eindelijk Total Loss Festival dat doorgaat dit jaar, derde keer goede keer. Enige minpuntje gaan al die Hollanders zijn. Wel 2 dagen verlof gepakt de dagen erna, met 1 kom ik ni meer toe op mijne leeftijd. :laugh:
Hoezo schoenen? :unsure:

Terug
Bovenaan