Str8_6
Well-known member
Voor 2u heb je die nog aan. Van 2 tot 4 slechts 1 en na 4u is het normaal zonder.Hoezo schoenen?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor 2u heb je die nog aan. Van 2 tot 4 slechts 1 en na 4u is het normaal zonder.Hoezo schoenen?![]()
En in geval van legacy festival zijn het uren in de namiddag.Voor 2u heb je die nog aan. Van 2 tot 4 slechts 1 en na 4u is het normaal zonder.
“Is het de moeite (waard) dat ik je versier?”“Kom jij van Tsjernobyl? Je ziet er stralend uit”: aan foute openingszinnen geen gebrek in eerste ‘We Like To Party’
![]()
“Kom jij van Tsjernobyl? Je ziet er stralend uit”: aan foute openingszinnen geen gebrek in eerste ‘We Like To Party’
‘We Like To Party’ is terug van weggeweest. Het beruchte feestprogramma, vroeger te zien op jongerenzender JIM, krijgt een tweede leven op VTM GO, dit keer met Nicolas Caeyers (29) als host. In de eerste aflevering trekt hij onder andere naar de Oude Markt in Leuven en de Overpoort in Gent.www.hln.be

Zalig ik wist niet dat dst opnieuw begon. Ik was er gisteren nog over bezig hoe zalig dat programma niet was.“Kom jij van Tsjernobyl? Je ziet er stralend uit”: aan foute openingszinnen geen gebrek in eerste ‘We Like To Party’
![]()
“Kom jij van Tsjernobyl? Je ziet er stralend uit”: aan foute openingszinnen geen gebrek in eerste ‘We Like To Party’
‘We Like To Party’ is terug van weggeweest. Het beruchte feestprogramma, vroeger te zien op jongerenzender JIM, krijgt een tweede leven op VTM GO, dit keer met Nicolas Caeyers (29) als host. In de eerste aflevering trekt hij onder andere naar de Oude Markt in Leuven en de Overpoort in Gent.www.hln.be
Vier dagen Graspop dit jaar en ook geen verlof op maandag. Go hard or go home.Dat een weekend ticket overmoedig is, zijn we ook al van overtuigd. Maar da’s geen bezwaar om het toch te proberen. En maandag geen verlof.![]()
En overnachten in een tentje?Vier dagen Graspop dit jaar en ook geen verlof op maandag. Go hard or go home.
Zeg maar tent.En overnachten in een tentje?

RespectZeg maar tent.![]()

Bedankt, deze bevestiging van een vreemde op het internet is exact wat mijn zelfbeeld nodig had. Ik geef je een reputatiepunt in ruil, in de hoop dat ook jouw zelfbeeld daar wel bij vaart.Respect![]()
Zéker op zwam. Zelfbeeld bonuspunten walhalla.Bedankt, deze bevestiging van een vreemde op het internet is exact wat mijn zelfbeeld nodig had. Ik geef je een reputatiepunt in ruil, in de hoop dat ook jouw zelfbeeld daar wel bij vaart.
Never forget the OG“Kom jij van Tsjernobyl? Je ziet er stralend uit”: aan foute openingszinnen geen gebrek in eerste ‘We Like To Party’
![]()
Ik ben vooral dankbaar dat die opnames niet gemaakt zijn toen ik 16-17 jaar wasIk wil terug in de tijd....
Tot waar ik besliste wél op play te drukken en dan anders beslissen dan wat ik daarnet deed.![]()

Beste TV ooit gemaakt.Never forget the OG
Hollandse variant kon ik ook wel smaken.Beste TV ooit gemaakt.
Asgedamaweet!Het is weer hoogmis!