Zaterdag

4 halve liters binnen en 1 normaal pintje, dus al bij al nog redelijk normaal.
Wel goed geamuseerd en stem is bijna weg.

Ik dans en zing vanaf de alcohol mijn bloed deftig gepenetreerd heeft en ik zever niet, ik krijg dan altijd aandacht van vrouwen eind de 30, begin de 40. Wat is uw verklaring daarvoor @Mulan?
Vandaag weer 2. :unsure:

Edit: en de laatste show van K3 met Klaasje mogen aanschouwen, gelijk onnozelaars liggen meezingen en dansen. :love:

Laatst bewerkt:
4 halve liters binnen en 1 normaal pintje, dus al bij al nog redelijk normaal.
Wel goed geamuseerd en stem is bijna weg.

Ik dans en zing vanaf de alcohol mijn bloed deftig gepenetreerd heeft en ik zever niet, ik krijg dan altijd aandacht van vrouwen eind de 30, begin de 40. Wat is uw verklaring daarvoor @Mulan?
Vandaag weer 2. :unsure:

Edit: en de laatste show van K3 met Klaasje mogen aanschouwen, gelijk onnozelaars liggen meezingen en dansen. :love:

Vrouwen van eind de 30 en begin de 40 zijn de beste. Gisteren zei er nog een hinde dat ze mijn moeder kon zijn. Ik hoop dat haar kinderen de rest niet gehoord of gezien hebben 🙂

Voor de connoisseurs onder ons...

Alvast eentje om ons warm te houden tot volgende zaterdag

En waarom ook niet, schaamteloze promoting van mijn videos:

Tijd voor een on topic berichtje in :offtopic:

Ik zit hier met een shitload aan cassettes vanover gans België, is hier toevallig iemand die mij kan helpen met deze te kunnen digitaliseren?

Veel hebben geen omschrijving, maar bevatten schatten van het uitgaansleven van rond de eeuwwisseling, clubs zoals illusion uiteraard maar ook de kings afterclub, extreme en noem maar op...

Ken je iemand die mij hiermee kan helpen, kan ik ze achteraf op UTUUB zetten...

Ik heb het zelf een tijdje gedaan, maar ze sprongen kapot met mijn materiaal, zijn dan ook oude cassetjes, ken je iemand stuur maar een pm ofzo

Tis 10 dagen lang zaterdag voor jou! Wel enkel online feestjes... 🤷🏼
Ik mis pokerfeestjes en dansfeestjes met meezingers. En een verfrissend drankje (bij voorkeur met een smaak die ik kan waarnemen). Maar deze kwelling van onbereikbaarheid duurt gelukkig niet lang meer 😎

Terug
Bovenaan