Bring your own bucket @straight_sixAls wannez er zich mee moeit, zal hij -volledig los van mij en mijn auto- niet meer kunnen stappen.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bring your own bucket @straight_sixAls wannez er zich mee moeit, zal hij -volledig los van mij en mijn auto- niet meer kunnen stappen.![]()

Je zevert niet, dus lijkt niet dronken? There is your answer, je lijkt de enige nuchtere in de keet!Ik dans en zing vanaf de alcohol mijn bloed deftig gepenetreerd heeft en ik zever niet, ik krijg dan altijd aandacht van vrouwen eind de 30, begin de 40. Wat is uw verklaring daarvoor @Mulan?
Vandaag weer 2.![]()

4 halve liters binnen en 1 normaal pintje, dus al bij al nog redelijk normaal.
Wel goed geamuseerd en stem is bijna weg.
Ik dans en zing vanaf de alcohol mijn bloed deftig gepenetreerd heeft en ik zever niet, ik krijg dan altijd aandacht van vrouwen eind de 30, begin de 40. Wat is uw verklaring daarvoor @Mulan?
Vandaag weer 2.
Edit: en de laatste show van K3 met Klaasje mogen aanschouwen, gelijk onnozelaars liggen meezingen en dansen.![]()

van drinkaholic naar workaholic, maar we houden de focus op de “aholic”Ik mis zaterdag!

Ahoy m8, hou alles op sterkte![]()
Ik mis zaterdag!
Ik keur het goed!Gratis pintje gekregen vandaag van ene. Ist al zaterdag?!
Ik keur het goed!
Tis 10 dagen lang zaterdag voor jou! Wel enkel online feestjes...Ik mis zaterdag!

Ik mis pokerfeestjes en dansfeestjes met meezingers. En een verfrissend drankje (bij voorkeur met een smaak die ik kan waarnemen). Maar deze kwelling van onbereikbaarheid duurt gelukkig niet lang meerTis 10 dagen lang zaterdag voor jou! Wel enkel online feestjes...![]()