Woorden censureren

Soeplepel

Well-known member
Kunnen we woorden als "soepel" en "versoepelingen" voortaan censureren door ******?

Ik denk altijd dat mijn naam wordt vermeld.

dag en bedankt he

:unsure:
 
Maar dan moeten woorden als kontzeep gecensureerd worden want anders ga ik ook in de war zijn
 
Maar dan moeten woorden als kontzeep gecensureerd worden want anders ga ik ook in de war zijn

Volgens mij zijt gij een soeplepel waar al veel soep mee geslurpt is. Anders zijt ge ni verward! Kijk eens naar uw steel! Staat die nog recht na zoveel gebruik en is die nog niet afgesleten? Swat, ik wilde u nog helpen en zeggen dat kontzweep dan ook al niet meer mag gebruikt worden.

Maar ...

hoe langer ik erover nadenk, hoe onterechter ik uw vraag vind. Ik zeg toch ook niet: 'Prutboogje' mogen jullie niet meer gebruiken, want dan denk ik dat het over mij gaat. Of protje of toogpretje. Ik probeerde eerst nog '******' met uw vraag om te gaan maar zulke wijzigingen (ter vervanging van '******' natuurlijk) gaan er bij mij niet in. Ik stel een zachte veto. Sorry.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zijt gij een soeplepel waar al veel soep mee geslurpt is. Anders zijt ge ni verward! Kijk eens naar uw steel! Staat die nog recht na zoveel gebruik? Swat, ik wilde u nog helpen en zeggen dat kontzweep dan ook al niet meer mag gebruikt worden.

Maar ...

hoe langer ik erover nadenk, hoe onterechter ik uw vraag vind. Ik zeg toch ook niet: 'Prutboogje' mogen jullie niet meer gebruiken, want dan denk ik dat het over mij gaat. Of protje of toogpretje. Ik stel een zachte veto. Sorry.
ok toogpretje :( :unsure:
Ik aanvaard mijn lot
 
Ik ben in mijn positie als mod voorstander om bepaalde woorden te censureren, maar het is gemakkelijker om dat eenmalig in database van de nicknames te doen.

Ik stel voor dat we, om enige verwarring met versoepelen en soepel te vermijden, gaan voor *oeplepel.
 
Maar dan moeten woorden als kontzeep gecensureerd worden want anders ga ik ook in de war zijn
Als we ervoor moeten zorgen dat geen enkel van onze pluisjes nog verward kan raken, gaan we er niet komen met een paar regeltjes, P**pkl*p*l.
 
Volgens mij zijt gij een soeplepel waar al veel soep mee geslurpt is. Anders zijt ge ni verward! Kijk eens naar uw steel! Staat die nog recht na zoveel gebruik en is die nog niet afgesleten? Swat, ik wilde u nog helpen en zeggen dat kontzweep dan ook al niet meer mag gebruikt worden.

Maar ...

hoe langer ik erover nadenk, hoe onterechter ik uw vraag vind. Ik zeg toch ook niet: 'Prutboogje' mogen jullie niet meer gebruiken, want dan denk ik dat het over mij gaat. Of protje of toogpretje. Ik probeerde eerst nog '******' met uw vraag om te gaan maar zulke wijzigingen (ter vervanging van '******' natuurlijk) gaan er bij mij niet in. Ik stel een zachte veto. Sorry.
**** zegt het goed: Je kunt niet ****** zonder ******** in je ****** te ******en, pr*toogje.
 
Als we ervoor moeten zorgen dat geen enkel van onze pluisjes nog verward kan raken, gaan we er niet komen met een paar regeltjes, P**pkl*p*l.
Kom kom we moeten een kat een kat durven noemen. Ik denk dat peepklopal daar wel tegen kan.
 
Ik voel mij precies een stripfiguur die tegen een muur gelopen is, ik zie alleen maar sterrekes in deze thread.
 
ik zou voor lepelpoes gaan
[email protected] is nog beschikbaar.

Untitled.png


Ik laat hem nog even open. Hierna is het betalen.
 
SOEPLEPEL = volgens dialectwoordenboek
  1. = sleef (Rijssens)
  2. = paalleble (Waarschoots)
  3. = poalleebele (Kaprijks)
  4. = poijlepele (Lokers)
  5. = pollepel (Antwerps, Gastels, Gents, Graauws, Hulshouts, Hulsters (NL), Prinsenbeeks, Roosendaals, Sint-Niklaas,
  6. = potlaepel (Liemers)
  7. = pùllepel (Geels)
  8. = schöplaepel (Horster)
  9. = sóplepel (Mestreechs)
  10. = sopleper (Walshoutems)
  11. = sopléppel (Bilzers)

Dus, '******' mocht ge van zin zijn te veranderen, maar toch 'bij de basis te blijven' dan hebt ge hier wat mogelijkheden.

Succes!
 
Ik moet iets bekennen ...

** *** ******** ** ***, ** *** *** **** *** ********* :(

Edit: oei censuur
 
Ik moet iets bekennen ...

** *** ******** ** ***, ** *** *** **** *** ********* :(

Edit: oei censuur

Is dat echt waar? Dat had ik van jou niet verwacht en ik schaam me in jouw plaats. En ze zijn daar op het forum nog altijd niet achter gekomen?

Ga biechten, zeg dat het u spijt en dan kunnen we misschien alles wel vergeven.
 
Terug
Bovenaan